کارگاه آموزشی و فرهنگی هیئت های مذهبی در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 4850
کارگاه آموزشی و فرهنگی هیئت های مذهبی در رفسنجان + عکس

مسئول کانون وصال شیراز گفت : این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ دینی شهادت طلبی و نحوه برگزاری هرچه بهتر آیین عزاداری ها برپا شده است. به گزارش روراستی،نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی ویژه خادمان و هیئت های مذهبی  در سالن شهید ارسلان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به مدت دو روز برگزار شد . حجت […]

مسئول کانون وصال شیراز گفت : این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ دینی شهادت طلبی و نحوه برگزاری هرچه بهتر آیین عزاداری ها برپا شده است.

به گزارش روراستی،نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی ویژه خادمان و هیئت های مذهبی  در سالن شهید ارسلان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به مدت دو روز برگزار شد .

P1090294

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد افزود : برای رسیدن به این هدف نباید به برگزاری این کارگاهها و همایشها اکتفا کرد بلکه باید در کشور بیشتر توسعه یابد تا افراد علاقمند و با اخلاص و با انگیزه حضور یابند و از فرهنگ اصیل آیینهای عزاداری و نحوه برگزاری به نحو شایسته در مراسمات بهره ببرند.

وی گفت : در این برنامه نشست های تخصصی مختلفی شامل تفاوت هیئت سنتی و فرهنگی ، نقش غیبت و معنویت ، فرایند اجرا و آسیب شناسی و انحرافات عقیدتی هیئت اجرا شد.

انجوی نژاد اظهار داشت : این پروژه قرار است تا پایان سال به صورت 7 مرحله اجرا شود و در پایان نیز یک دوره در مشهد مقدس یا شهر مقدس قم برای این افراد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که در خصوص فرهنگ و اقتصاد است ، سعی می کنیم فرهنگ مذهبی را با ارتقاء سطح کیفی آموزش برای هیئت های مذهبی ترویج دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

حجت الاسلام انجوی نژاد گفت : نقش هیئت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم است.

وی تصریح کرد : در زمینه برگزاری اعتکاف پیش بینی کرده ایم در کانون وصال شیراز پذیرای 10 هزار نفر معتکف خواهیم بود

P1090158

برچسب ها:
رفسنجان رمضانی روراستی کارگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :