حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی + عکس

  • شناسه خبر: 4858
حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی + عکس

بنا به اخبار واصله در خصوص حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی جنب زندان رفسنجان و مراجعه به محل فوق الذکر به موارد سئوال برانگیزی برخوردیم . به گزارش روراستی، زمین فوق مساحت تقریبی 130تا 140 هزار متر مربع یعنی 13 تا 14 هکتار را شامل می شود که دور زمین خاک ریز […]

بنا به اخبار واصله در خصوص حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی جنب زندان رفسنجان و مراجعه به محل فوق الذکر به موارد سئوال برانگیزی برخوردیم .

به گزارش روراستی، زمین فوق مساحت تقریبی 130تا 140 هزار متر مربع یعنی 13 تا 14 هکتار را شامل می شود که دور زمین خاک ریز بلند و مرتفعی احداث شده و عملیلت حصار کشی در پشت خاک ریز به نحوی در حال انجام است که این اقدام از نظرها پنهان بماند؛ سرعت عمل و تعداد افراد مشغول در حصار کشی نیز باعث حساسیت مضاعف گردیده است .

از آن جا که بحث صیانت  از اراضی دولتی و عمومی بسیار مهم می باشد ان شاا.. دستگاه های متولی مثل فرمانداری ، اداره راه و شهر سازی ، اداره اطلاعات و شورای شهر و شهرداری به این مهم توجه نمایند تا خدایی نکرده حقوقی از بیت المال و دولت تضعیع نگردد ما ضمن پیگیری موضوع فوق آماده ایم تا اخبار لازم و صحیح در این خصوص را در اختیار افکار عمومی قرار دهیم .

P1090386  P1090398 P1090405 P1090433

برچسب ها:
رفسنجان روراستی زمین دولتی صیانت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :