امیدواریم مذاکرات از روی عزت باشد/ ما اصلا نمی پسندیم که بخواهند آمریکا را برای ما شاخ کنند

  • شناسه خبر: 4899
امیدواریم مذاکرات از روی عزت باشد/ ما اصلا نمی پسندیم که بخواهند آمریکا را برای ما شاخ کنند

مسئول اطلاعات عملیات تفحص شهداء گفت: در دفاع مقدس یک نسل خودش را با فرهنگ جهادی به ما معرفی کرد و یک عمر باعث سر افرازی و سربلندی ما گردید و ما باید آن فرهنگ رو در کشور نهادینه کنیم . سرداراحمدیان در یادواره شهداء لاهیجان در گفتگوی اختصاصی با روراستی گفت: ما در بحث  […]

مسئول اطلاعات عملیات تفحص شهداء گفت: در دفاع مقدس یک نسل خودش را با فرهنگ جهادی به ما معرفی کرد و یک عمر باعث سر افرازی و سربلندی ما گردید و ما باید آن فرهنگ رو در کشور نهادینه کنیم .

سرداراحمدیان در یادواره شهداء لاهیجان در گفتگوی اختصاصی با روراستی گفت: ما در بحث  اصل مذاکرات تابع حرف آقاییم اما اینکه بخواهند ما را مرعوب بکنند نمی پسندیم .

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون بحث مذاکرات ضمن یاد آوری صحبت آقای ظریف در مورد آمریکا افزود : این که می گویند آمریکا می تواند با یک بمب اتم… این ادبیات رو نمی پسندم ملت ما 8 سال جنگید، یک مادرسه یا پنج فرزندش را در جنگ از دست داد، اینها  می خواهند ما را از چه چیز آمریکا بترسانند .

P1090882

مسئول اطلاعات عملیات تفحص شهداء تاکید کرد: من حرفم این است، که ما بیایم آمریکا را به رخ ملت بکشیم؟ این سخت است؛ دراین مذاکراتی که دارد اتفاق می افتد نگاه ما به کلام حضرت آقاست و امیدواریم مذاکرات از روی عزت باشد، ما که ترسی نداریم، اگر امروز بعضا فشارهایی هم باشد برای خدا تحمل می کنیم و حرفی نمی زنیم ولی اصلا نمی پسندیم که بخواهند آمریکا را برای ما شاخ کنند .

سردار احمدیانبا اشاره به  شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»تصریح کرد: فکر می کنم غنی ترین فرهنگ ما فرهنگ دفاع و شهادت است، امیدواریم در این مسیر حرکت کنیم واین فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم، خودمان را باور کنیم همان طور در 8 سال جنگ خودمان را باور کردیم و ما این را اثبات کردیم که بسیجیانی با شغل  بنایی یا کشاورز آمدند و غواص عملیات والفجر 8 شدند و آن حماسه بزرگ را خلق کردند .

وی خاطر نشان کرد: ما اگر اینها را باور کنیم و به نسل امروزمان انتقال دهیم که آن بسیجیها با سن و سال شما این کارهای بزرگ را انجام دادند؛ سبک زندگیمان جهادی می شود یعنی همه چیزمان جهادی خواهد شد چون آن فرهنگ یک فرهنگ جهادی ساز و جهادی پرور بود، ما در جنگ می دیدیم که فرمانده لشکر هم ظرف می شست، هم کارگر بود هم کارفرما هم فرمانده، این همان مدیریت جهادی است  ما این مدیریت را در جنگ ثابت کردیم .

مسئول اطلاعات تفحص شهداء ادامه داد: امیدوارم تمام اتفاقات فرهنگی به این سمت و سو حرکت کند، در دفاع مقدس یک نسل خودش را با فرهنگ جهادی به ما معرفی کرد و یک عمر باعث سر افرازی و سربلندی ما گردید و ما باید آن فرهنگ رو در کشور نهادینه کنیم .

احمدیان درپایان خطاب به جوانان توصیه کرد: برای من و عاقبت بخیری من خیلی دعا کنند .

برچسب ها:
رفسنجان روراستی شهداء فرهنگ مذاکره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :