اسلام هراسی و فیلترینگ غربی ها حاصل ترس از گسترش اسلام است

  • شناسه خبر: 4913
اسلام هراسی و فیلترینگ غربی ها حاصل ترس از گسترش اسلام است

  دکترای علوم استراتژیک و سفیر سابق ایران در خصوص نقش مقام معظم رهبری در شکل گیری تمدن و قدرت بزرگ اسلامی بیان کرد: کلاً ایران در کلیت، رهبری تمدن اسلامی و طبیعتاً در رأس این تمدن حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند. دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در یادواره شهداء لاهیجان در […]

  دکترای علوم استراتژیک و سفیر سابق ایران در خصوص نقش مقام معظم رهبری در شکل گیری تمدن و قدرت بزرگ اسلامی بیان کرد: کلاً ایران در کلیت، رهبری تمدن اسلامی و طبیعتاً در رأس این تمدن حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

P1100206

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در یادواره شهداء لاهیجان در گفتگوی اختصاصی با روراستی گفت: نقش انقلاب اسلامی و رهبری آنها فراتر از مرزهای ایران است، با توجه به شکست کمونیست و لیبرالیسم و ناامیدی ملت ها و بحران های بوجود آمده اگر ما بتوانیم اسلام را آن گونه که هست معرفی نمائیم و بر طبق بیانات مقام معظم رهبری حرکت کنیم می توانیم به گسترش اسلام  به فراتر از مرزهای امروز خود کمک نمائیم و این گسترش نیز از دلایل اصلی اسلام هراسی غربی هاست.

وی کنترل ها و فیلترینگ غربی ها را حاصل ترس از گسترش اسلام  دانست و افزود: مصداق های بسیاری از اروپایی ها داریم که پس از آشنایی با اسلام مسلمان شدند و دست از آن بر نداشتند.

قدیری  ابیانه با تاکید بر اینکه رهبری این تمدن اسلامی با مقام معظم رهبری است بیان داشت: پیروی از رهنمودهای ایشان وظیفه اصلی یکایک مسلمانان است و ما باید تلاش خود را در شکسته شدن  دیوار سانسور اخبار ایران انجام دهیم و قطعا این دیوار شکستنی ست .

سفیر سابق ایران تصریح کرد: بنده معتقدم مذاکرات با کشورهای 1+ 5 به نتیجه نخواهد رسید و آنها دست از دشمنی با ایران بر نخواهند داشت هر چند در این دشمنی شکست خواهند خورد،عده ای بر اساس تبلیغات دشمن فریب خورده و تصور می کنند که اگر ما با غربی ها مذاکره نمائیم و یا با آنها لبخند بزنیم می توانیم آمریکا را از دشمنی منصرف کنیم .

وی خاطر نشان کرد: این مذاکرات یک فایده مهم دارد و آن این است که این تصور را پاک می کند، یعنی وقتی این مذاکرات به نتیجه نرسد در حالی که نهایت رفتار دیپلماتیک توسط دیپلمات های ما انجام شده است و با وجود این لبخندها و رفتارها دشمنی توسط آمریکا و غرب ادامه یابد این آگاهی باعث بیداری این گونه اقشار خواهد شد و انسجام ملی ما را در برابر توطئه های دشمنان بیشتر خواهد کرد.

  دکتر محمدحسن قدیری ابیانه با بیان این که مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را مطرح نمود گفت: این نرمش برای رو شدن دست دشمن آثار بسیار مثبتی دارد، این آثار ناشی از آن است که مردم به ماهیت آمریکا واقف شوند، البته مردم عموما به این موضوع اشراف دارند و این امر برای آن عده ای است که فریب تبلیغات دشمن را خورده اند تا به این موضوع آگاهی یابند.

وی بیان کرد: اصولاً این که وزرای کشورهایی که برای تمام دنیا امر و نهی می کنند در یک طرف میز، مسئولان ایران اسلامی در طرف دیگر برای مذاکره می روند و ایران بر مواضع خود می ایستد خود این نشان قدرت ایران است، این موضوع عظمت ایران در برابر ابر قدرت ها را نشان می دهد، فارغ از نتیجه این مذاکرات همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز نهایی این مذاکرات ملت ایران است .

برچسب ها:
اسلام رفسنجان روراستی قدیری ابیانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :