اقتصاد مقاومتی با تجمل گرایی و روحیه اسراف محقق نمی شود

  • شناسه خبر: 4930
اقتصاد مقاومتی با تجمل گرایی و روحیه اسراف محقق نمی شود

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار روراستی در مورد هجمه فرهنگی دشمن گفت: واقعیت این است که ما در مقابل هجمه فرهنگی دشمن، کاری را که باید انجام می دادیم انجام ندادیم.   وی با تاکید بر این که کم کاریها با عث می شود نفوذ فرهنگی دشمن بیشتر خود […]

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار روراستی در مورد هجمه فرهنگی دشمن گفت: واقعیت این است که ما در مقابل هجمه فرهنگی دشمن، کاری را که باید انجام می دادیم انجام ندادیم.

P1100409000

  وی با تاکید بر این که کم کاریها با عث می شود نفوذ فرهنگی دشمن بیشتر خود را نشان دهد افزود: با این شرایط طبیعی است که مقام معظم رهبری در این 15 سال دائماً از تعابیری چون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی برای هشدار به مسئولان و جوانان استفاده نمایند.

مسعود عالی بیان کرد: امسال مقام معظم رهبری در مشهد مقدس از جوانان خواستند، کار فرهنگی را به صورت خودجوش انجام دهند و در این زمینه منتظر دولت یا کسی نباشند.به واقع اگر جوانان بخواهند می توانند در مسائل فرهنگی کارهای بسیاری انجام دهند.

وی در خصوص اهمیت بیشتر فرهنگ بر اقتصاد خاطری نشان کرد؛ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بحث فرهنگ مهمتر از اقتصاد است؛ واقعیت این است که اگر بخواهد کار اقتصادی نیز انجام شود بایستی یک دیدگاه فرهنگی درست وجود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عالی تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری می خواهند، طبیعتاً با تجمل گرایی و روحیه اسراف محقق نمی شود، باید یک تحول فرهنگی و جهادی صورت بگیرد که اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور برسد.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان، مسعود عالی، اقتصاد مقاومتی، یادواره شهداء
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :