مروری بر مهمترين اخبار “سیاسی” يكشنبه

  • شناسه خبر: 5108
مروری بر مهمترين اخبار “سیاسی” يكشنبه

کشور با شعاردرمانی و گفتاردرمانی درست نمی‌شود/ نخبگان ما گاهی نمی‌دانند چه می‌گذرد و چه نیاز داریم  رئیس‌جمهور با بیان اینکه شرایط کشور ما امروز هنوز شرایطی است که نمی‌توانیم همه نخبگان خودمان را به درستی جذب و از آنها استفاده کنیم، گفت: دولت امروز در بخش اقتصاد، سیاست داخلی و سیاست خارجی، فرهنگ و […]

کشور با شعاردرمانی و گفتاردرمانی درست نمی‌شود/ نخبگان ما گاهی نمی‌دانند چه می‌گذرد و چه نیاز داریم

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/28/2265976_838.jpg

 رئیس‌جمهور با بیان اینکه شرایط کشور ما امروز هنوز شرایطی است که نمی‌توانیم همه نخبگان خودمان را به درستی جذب و از آنها استفاده کنیم، گفت: دولت امروز در بخش اقتصاد، سیاست داخلی و سیاست خارجی، فرهنگ و هنر، علم، دانش و فناوری و در زمینه‌های مختلف نیازمند است به آنکه از فکر نخبگان استفاده و بهره‌برداری کند.

طرح “انتقال پایتخت” در بهارستان متوقف شد

با موافقت نمایندگان طرح انتقال پایتخت برای بررسی بیشتر و تامین بار مالی به کمیسیون شوراها بازگردانده شد.

مردم عراق مستقیم‌تر در صحنه سیاسی مشارکت داشته باشند

سفیر سابق ایران در بحرین گفت: مردم عراق باید مستقیم‌تر در صحنه سیاسی این کشور مشارکت داشته باشند.

طرح اتهام کار اقتصادی منفعت‌طلبانه علیه سپاه برای محصورسازی این مجموعه مردمی و ملی سردار سنایی راد گفت: در صحنه جهانی و بین‌المللی اگر بخواهیم زور نشنویم باید زورمند باشیم.

“نوری مالکی” ابربازیگر صحنه سیاسی عراق است/ طایفه‌گرایی محصول دیکتاتوری نظام سابق عراق است
سفیر سابق ایران در لیبی گفت: طبق پیش بینی‌ها، هیچ فهرستی نمی‌تواند نصف به علاوه یک آراء را کسب کند و طبیعتا فرصت برای چانه زنی‌های پس از انتخابات فراهم خواهد شد، اما مالکی ابربازیگر صحنه سیاسی عراق است.

تکذیبیه نیروی هوایی ارتش درباره عملیات دستگیری ریگی

در پی انتشار خبری در سایت ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات با موضوع خلبانی که هواپیمای ریگی را نشاند، روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تکذیبیه صادر کرد.

اگر کسی با 500 هزار رأی بيشتر انتخاب شد، نبايد خيال کند مالک کشور است

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: مشروعیت حکومت به نصب ولی‌فقیه است، و مشروعیت ولی‌فقیه ‏هم به نصب امام معصوم (ع) به طور عام است، و ‏این اصول باید مبنای رفتار کارگزاران نظام اسلامی باشد، نه این‌که کسی اگر با ۵۰۰ هزار رأی بیشتر انتخاب شد، خیال کند، مالک کشور است و اختیار ‏همه چیز به دستش است، بلکه باید بداند که مشروعیت او به نصب رهبر و ولی‌فقیه است. ‏

“بوکو حرام” گروه وحشیانی هستند که نام انسان هم نباید بر آنها گذاشت

آیت الله مکارم شیرازی با واکنش به اقدامات گروه تروریستی بوکو حرام گفت: این گروه وحشیانی هستند که نام انسان هم نباید بر آنها گذاشت.

“عراقچی” عصر امروز به کمیسیون امنیت ملی می‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور “سید عباس عراقچی” عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد

شناخت خطرات تهدیدکننده اسلام یک ضرورت است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت این که امروز چه جریانی خطر اصلی برای اسلام است و جبهه اصلی ما در کدام نقطه شکل بگیرد، یک ضرورت است.

منبع:باشگاه خبرنگارن

برچسب ها:
اخبارروراستی رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :