مدارس رفسنجان از نظر امکانات و تجهیزات در سطح پایینی هستند

  • شناسه خبر: 5209
مدارس رفسنجان از نظر امکانات و تجهیزات در سطح پایینی هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و ناظر شورای علوم، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مدارس رفسنجان نامطلوب است و نیاز به کمک دارند. به گزارش روراستی، حجت الله درویش‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: در جریان بازدید از چند مدرسه در رفسنجان […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و ناظر شورای علوم، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مدارس رفسنجان نامطلوب است و نیاز به کمک دارند.

به گزارش روراستی، حجت الله درویش‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: در جریان بازدید از چند مدرسه در رفسنجان با وضعیت نامطلوبی از لحاظ فیزیکی مواجه شدیم .

وی تصریح کرد: بعضی از مدرسه‌ها از نظر امکانات در حد بسیار بد بودند و نیاز به کمک دارند.

درویش‌پور با بیان اینکه به لحاظ برنامه‌های آموزشی‌ نیز پیگیری انجام می‌دهیم، افزود: مدارس رفسنجان از نظر امکانات و تجهیزات در سطح پایینی هستند و فضای فیزیکی برخی مدارس نیاز به بازسازی و کمک دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: مدرسه تیزهوشان رفسنجان با وجود موفقیت‌های آموزشی از نظر امکانات مطلوب نبود، اما ظاهر مدرسه مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

این مسئول با اشاره به مشکلات فضای فیزیکی مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها افزود: دانشگاه‌های رفسنجان از نظر آزمایشگاه می‌توانند قطبی عمل کنند و امکانات و تجهیزات آزمایشگاه بالا ‌رود و سایر دانشگاه‌ها بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

درویش‌پور با اشاره به اینکه در بحث کنترل سموم رفسنجان در دنیا می‌تواند صاحب ایده شود، اذعان داشت: کمک به تجهیزات ‌و به ویژه آزمایشگاه‌های مراکز آموزش عالی مد‌نظر ما است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نظارت و بررسی درون مراکز آموزشی از نظر مسائل مدیریتی و آموزشی انجام می‌شود، متذکر شد: تمام اطلاعات جمع‌آوری شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و حاصل مباحث به مراکز تصمیم‌گیری ارجاع می‌شود تا برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی شود.

برچسب ها:
درویش پور رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :