جنگ نرم دشمن در راستای تهدیدات فرهنگی علیه نظام است

  • شناسه خبر: 5259
جنگ نرم دشمن در راستای تهدیدات فرهنگی علیه نظام است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: : تنها جنگی که امور وارد زندگی ما شده است و آرام و خزنده عمل می کند جنگ فرهنگی است. به گزارش روراستی به نقل از”خانه خشتی”، سرهنگ علی اسدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ی رفسنجان ، ضمن عرض تبریک به مناسبت سوم خرداد […]

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: : تنها جنگی که امور وارد زندگی ما شده است و آرام و خزنده عمل می کند جنگ فرهنگی است.

به گزارش روراستی به نقل از”خانه خشتی”، سرهنگ علی اسدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ی رفسنجان ، ضمن عرض تبریک به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بدست رزمندگان دلاور سپاه اسلام ، با اشاره به جنگ نرم امروز که بعد از جنگ هشت ساله ی نطامی آغاز شده است اظهار داشت: تنها جنگی که امور وارد زندگی ما شده است و آرام و خزنده عمل می کند جنگ فرهنگی است.

وی به اثرات مخرب ماهواره و شبکه های فارسی زبان آن اشاره کرد و گفت:این سلاح دشمن امروزعلیه جامعه، خانواده جوانان فعالیت می کنند.

اسدی تصریح کرد: دشمن در اتاق فکرهای خود در حال برنامه ریزی علیه نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که در جنگ سخت مقابل دشمن ایستادگی کردند امروز نیز باید تهدیدها و نقشه های دشمن را تبیین و روشنگری کنند.

وی افزود: با ید این احساس در مملکت بوجود آید که باور کنیم در حال جنگ هستیم و آن هم جنگ نرم فرهنگی، لذا رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز باید بدانند که آیا تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار گرفته اند و یا اینکه در صحنه مانده اند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خاطرنشان کرد: این بزرگواران باید با اطلاعات ، آگاهی و بصیرت بیشتر سلاح دشمن را بشناسید و در مقابل آن موضع بگیرند.

وی راهکار امروز سپاه پاسداران را تشکیل حلقه های صالحین در پایگاه های مقاومت و مساجد اعلام کرد و گفت: خانواده ها باید فرزاندان خود را تشویق به حضور در این حلقه ها نمایند تا تربیت صحیح اسلامی را آموزش بینند.

برچسب ها:
خرمشهر رفسنجان روراستی سرهنگ اسدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :