حزب‌الله سرنوشت جنگ سوریه را تغییر داد

  • شناسه خبر: 5297
حزب‌الله سرنوشت جنگ سوریه را تغییر داد

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: نیروهای «حزب‌الله» با شرکت در نبرد سوریه، به تجربه‌های فراوانی دست یافته است. به گزارش روراستی، اینروزنامه صهیونیستی افزود: نیروهای حزب‌الله در جریان نبردهای سوریه به نزدیکی «جولان» رسیده‌اند. این روزنامه به نقل از یک تحلیلگر امور نظامی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه گذرگاه باریک منتهی به شهر «قنیطره» و همچنین […]

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: نیروهای «حزب‌الله» با شرکت در نبرد سوریه، به تجربه‌های فراوانی دست یافته است.
به گزارش روراستی، اینروزنامه صهیونیستی افزود: نیروهای حزب‌الله در جریان نبردهای سوریه به نزدیکی «جولان» رسیده‌اند.

این روزنامه به نقل از یک تحلیلگر امور نظامی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه گذرگاه باریک منتهی به شهر «قنیطره» و همچنین گذرگاه مواصلاتی میان دمشق به روستای «درزیه» در منطقه «الحاضر» را در اختیار دارد.

ارتش سوریه به دلیل توان نیروهایش و حمایت روزافزون ایران و حزب‌الله در نبرد این کشور توانسته به چنین موفقیت‌هایی دست یابد.تحلیلگر صهیونیست معتقد است که مشارکت حزب‌الله در نبردهای سوریه باعث شد تا موازنه قدرت در این کشور به سود ارتش سوریه تغییر کند.

یدیعوت آحارونوت نسبت به دستکم گرفتن توانایی‌های حزب‌الله هشدار داد، نیروهای حزب‌الله به دلیل شرکت در نبرد سوریه به تجربه گستر‌ده‌ای دست یافته‌اند و هم‌اکنون تسلیحات کاربردی و تاثیرگذار به دست آورد‌ه‌اند و در صحنه سوریه برای مقابله با دشمن دام‌های جدیدی ایجاد کرده‌اند.

علاوه بر آن رزمندگان حزب‌الله می‌توانند مجموعه‌ای از تاکتیک‌های نظامی را بکار ببرند. نبرد سوریه ثابت کرد که حزب‌الله از توانایی انجام عملیات ویژه پیچیده در درون خاک دشمن برخوردار است.

برچسب ها:
حزب الله رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :