همزمان با ایام الله دهه فجر انجام شد؛

افتتاح دفتر خبری رفسنجان همزمان با بیستمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان

  • شناسه خبر: 53215
افتتاح دفتر خبری رفسنجان همزمان با بیستمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان

با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان دفتر خبری در رفسنجان افتتاح شد.

با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان دفتر خبری در رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، احمد علی‌رمضانی امروز در آیین افتتاح دفتر خبری در رفسنجان با بیان اینکه امروز اولین دفتر خبری در استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: تجهیزات اولیه با حمایت مس فراهم شده اما باز هم نیاز به حمایت دارد تا تبدیل به مرکز اطلاع‌رسانی برای شهرستان شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از سردار شهید سلیمانی یاد کرد و ابراز داشت: شهید سلیمانی افتخار و سرمایه‌ای نه تنها برای ایران بلکه جهان اسلام است، حاج قاسم بسیار دستش باز است، خداوند کسی را که همه سرمایه‌اش را در طبق اخلاص گذاشته، دست خالی برنمی‌گرداند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم شهرت‌گریز بود، از ایشان خواهش می‌کردیم که به صدا و سیما بیابند اما امتناع می‌کردند، خداوند این اخلاص را متبلور کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: تاکنون از کشورهای پاکستان، آذربایجان، عراق و لبنان میهمان مزار حاج قاسم بودند؛ مزار حاج قاسم یک زیارتگاه بین‌المللی شده است.

وی خاطرنشان کرد: چارت مصوب تشکیلاتی رادیو استخدام شدند، آخرین قول معاون مالی اداری سازمان این بوده که تا اوایل سال آینده حداقل مشکل بیمه همکاران برطرف شود، ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی صدا و سیمای مرکز کرمان به تامین اجتماعی پرداخت شده تا سوابق بیمه‌ای همکاران احتساب شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان از آغاز اجرای برنامه ورزشی در رادیو شهری رفسنجان از هفته جاری به‌صورت یک بار در هفته خبر داد./

انتهای پیام/

برچسب ها:
دفتر خبری رادیو رفسنجان صدا وسیما
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :