معرفی فعالین و مشاهیر تجارت پسته شهرستان های رفسنجان و انار

  • شناسه خبر: 53715
معرفی فعالین و مشاهیر تجارت پسته شهرستان های رفسنجان و انار

فعالین و مشاهیر تجارت پسته شهرستان های رفسنجان و انار در سال ۹۸ معرفی شدند.

فعالین و مشاهیر تجارت پسته شهرستان های رفسنجان و انار در سال ۹۸ معرفی شدند.

تُجار شهرستان رفسنجان:

شرکت پسته امین رفسنجان
شرکت پسته امین دارای بزرگترین ترمینال ضبط و فرآوری پسته کشور می باشد که در سال ۱۳۷۰ به منظور فرآوری پسته خاندان امین و کشاورزان منطقه در روستای احمد آباد دئفه تاسیس شد سیلوهای نگه داری پسته این ترمینال منحصر به فرد هستند شرکت پسته امین به کشورهای اتحادیه اروپا ، ژاپن ، استرالیا ، کانادا ، هند، کره جنوبی و چین صادرات انجام می دهد.
آقای مرتضی حسینی از بزرگان بازار پسته ایران می باشند که ۲۵سال در بازار فعالیت دارند ،شرکت پسته حسینی به پنج قاره دنیا صادرات انجام می دهد که از این میان اتحادیه اروپا هند روسیه چین و کشورهای عربی بیشترین سهم را دارند. آقای مرتضی حسینی در تجارت جهانی اسب و پسته کاری و کشاورزی وسیع نیز فعالیت درخشانی دارند.
آقای علی بساوند با ۳۰سال سابقه در زمینه تجارت و صادرات فعالیت دارند بازرگانی بساوند به کشورهای ترکیه عراق روسیه، رومانی و … صادرات انجام می دهد
علی بساوند در کشاورزی و پسته کاری نیز فعال است.
عماد علیچی از صادر کنندگان برتر می باشد که شرکت صادرات مزرعه دستچین به کشورهای عربی و چین صادرات پسته دارد.
آقای علیچی در پسته کاری و کشاورزی وسیع نیز فعالیت دارند.
حمید آقا محمد حسنی با سابقه۳۰ ساله در صادرات و تجارت فعال است، عمده فعالیت شرکت پسته دُراج صادرات به اتحادیه اروپا میباشد،حمید محمد حسنی در زمینه صنعت و کشاورزی نیز فعالیت دارد.
آقای اصغر حسینی نوه با ۳۰سال سابقه در بازار از چهره های معتبر بازار است که با همکاری فرزند خویش فرامرز حسینی نوه به کشورهای لهستان و عراق و چین صادرات انجام می دهند اما در سالهای اخیر به دلیل مشکلات تبادلات بانکی بیشتر به کشور عراق صادرات انجام می دهند
اصغر حسینی نوه در پسته کاری و کشاورزی تیز فعالیت دارد
جناب آقای محمد حسن صداقت : شرکت پسته دُرچین (dorchin) در سال ۷۲ توسط آقایان محمد رضا و محمد حسن صداقت در رفسنجان تاسیس شد و در زمینه تجارت و صادرات پسته به پنج قاره دنیا فعالیت دارد و چندین بار به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شده است.

تجار پسته شهرستان انار:

آقای محمد جدیدی فرزند مرحوم حاج علی جدیدی، از مشاهیر صنعت پسته ایران،محمد جدیدی از تولید کنندگان بزرگ پسته کشور می باشد که با همکاری آقای محمد محرابی به کشورهای اتحادیه اروپا به خصوص انگلستان و امارات متحده عربی و عراق صادرات انجام می دهند.
آقای محسن قاسمی با ۲۰سال سابقه در بازار فعالیت دارد. شرکت صالح پارسیان به کشورهای اتحادیه اروپا چین و امارات متحده عربی صادرات دارد که چندین بار به عنوان صادر کننده نمونه نیز شناخته شده است.
آقای حسین ناجی دارای ۳۰سال سابقه تحارت و صادرات در بازار است بازرگانی ناجی به کشورهای عراق پاکستان و امارات متحده عربی و چین صادرات انجام می دهد
آقای حسین ناجی در کشاورزی وسیع نیز فعالیت درخشانی دارند.
آقای حسن پوزن با شراکت آقای یوسف علی اکبری دارای ۲۰سال سابقه در تجارت و صادرات می باشد شرکت جهانیان به کشورهای نوژه خلیج فارس روسیه هند و چین صادرات دارد. آقای حسن پوزن در کشاورزی و پسته کاری وسیع نیز فعالند.
جناب آقای محمد خلیلی و ناصر جعفری با ۲۰سال سابقه در تجارت و صادرات فعالیت دارند شرکت خشکبار سبز از سال ۱۳۷۶، به کشورهای امارات متحده عربی ، روسیه ، چین و هنگ کنگ صادرات دارد. اقای محمد خلیلی در زمینه کشاورزی وسیع نیز فعالیت درخشانی دارد.
جناب آقای حسین عبدالرضایی و محمود عبدالرضایی:برادران عبدالرضایی از چهره های معتبر و مشهور بازار هستند که با سابقه ۲۵ ساله در تجارت داخلی پسته به خصوص ارقام پسته لوکس و آجیلی فعالیت دارند.
جناب آقای محمود عبدالرضایی: محمود عبدالرضایی دارای ۲۰سال سابقه در تجارت و صادرات میباشد که بازرگانی خشکبار صالح به کشورهای اتحادبه اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و روسیه صادرات دارد.
برچسب ها:
انار تجارت پسته رفسنجان صادرات طلای سبز فعالین پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :