اختصاص 480میلیون تومان اعتبار برای آب شرب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان

  • شناسه خبر: 5402
اختصاص 480میلیون تومان اعتبار برای آب شرب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان

به گزارش “روراستی” فرماندار رفسنجان در بازدید از روستاهای دره در و دره رنج از اختصاص اعتبار 480میلیون تومانی به آب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان خبرداد حمید ملانوری امروز در حاشیه سفر به دهستان دره دران رفسنجان در گفتگو با خبرنگار روراستی اظهار داشت:به منظور بررسی مشکلات دهستان دره دران به همراه بخشدار […]

به گزارش “روراستی” فرماندار رفسنجان در بازدید از روستاهای دره در و دره رنج از اختصاص اعتبار 480میلیون تومانی به آب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان خبرداد
حمید ملانوری امروز در حاشیه سفر به دهستان دره دران رفسنجان در گفتگو با خبرنگار روراستی اظهار داشت:به منظور بررسی مشکلات دهستان دره دران به همراه بخشدار ومسئولان شهرستان به این منطقه سفر کردیم ویکی از مشکلات این منطقه آب شرب بود .

P1150899
وی تصریح کرد:با برنامه ریزی در قالب حفر چاه در روستای دره رنج وتجهیز چاه دره در وانتقال آب این روستا بخشی از مشکلات در این زمینه حل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:در بخش انتقال آب شرب روستای دره در 380میلیون تومان تخصیص داده شد وقریب به یکصد میلیون تومان هم برای حفر چاه در روستای دره رنج در نظر گرفته شد که مبلغی هم توسط شوراها ودهیاری ها کمک خواهد شد تا پروژه تمام شود.
وی بیان داشت با توجه به بازدید از روستای دره در ودره رنج کل منطقه قابلیت تبدیل به منطقه گردشگری را دارد ولذا اقداماتی انجام خواهد شد تا زمینه این کار مهم فراهم شود وگردشگران داخلی وخارجی به منطقه سفر کنند.
وی افزود:در باب منازل مسکونی قدیمی در روستای دره رنج مقرر شد بنیاد مسکن وام های نرخ چهار درصد در اختیار مردم قرار دهد تا منازل که بافت قدیمی وفرسوده هستند بازسازی شوند.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد:نداشتن خانه بهداشت در روستای دره در از دیگر مشکلات مردم این منطقه بود که احداث خانه بهداشت از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام می گیرد

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، دره دران، اختصاص بودجه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :