مدیر کل اطلاعات استان کرمان / از سرمایه گذاران تقاضا داریم به استان بیایند و بدون دغدغه سرمایه گذاری نمایند

  • شناسه خبر: 5439
مدیر کل اطلاعات استان کرمان / از سرمایه گذاران تقاضا داریم به استان بیایند و بدون دغدغه سرمایه گذاری نمایند

 مدیر کل اطلاعات استان کرمان در مصاحبه با خبرنگاران به مناسبت روز سرباز گمنام که مصادف است با سالروز تولد امام زمان(عج) گفت: بر اساس ماده 10 قانون تشکیل وزارت اطلاعات کشف توطئه ها و فعالیتهای براندازی، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال و امنیت و تمامیت ارضی کشور و نظام یکی از وظایف عمده […]

 مدیر کل اطلاعات استان کرمان در مصاحبه با خبرنگاران به مناسبت روز سرباز گمنام که مصادف است با سالروز تولد امام زمان(عج) گفت: بر اساس ماده 10 قانون تشکیل وزارت اطلاعات کشف توطئه ها و فعالیتهای براندازی، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال و امنیت و تمامیت ارضی کشور و نظام یکی از وظایف عمده سربازان گمنام امام زمان (عج) تعریف گردیده است .

به گزارش روراستی، جباری در خصوص فرق وزارت اطلاعات با سایر سرویسهای اطلاعاتی افزود: مقام عالی وزارت اطلاعات حجت الاسلام علوی بارها رویکرد و عملکرد وزارت را مبنی بر سه اصل و پایه اساسی کار اطلاعاتی در وزارت شامل (شرع، قانون و اخلاق ) دانسته و ابعاد آن را تبیین و تشریح نموده اند که  این نقطه افتراق اساسی ما با سایر سرویسهای اطلاعاتی جهان است، زیرا آنان پایبند به این اصول نیستند.

وی در مورد فعالیتهای اقتصادی در حوزه استان تصریح کرد: مبنای کار اداره کل، حمایت از سرمایه گذاری و فراهم نمودن امنیت اقتصادی برای کلیه افرادی که توان سرمایه گذاری را دارند می باشد.

مدیر کل اطلاعات ضمن تاکید بر استعدادهای موجود اقتصادی در استان گفت: از سرمایه گذاران تقاضا داریم به استان بیایند و بدون دغدغه سرمایه گذاری نمایند چرا که افزایش سرمایه گذاری موجب کاهش جرائم مختلف و افزایش امنیت می گردد.

جباری متذکر شد: این اداره با جریانات فاسد اقتصادی که بدنبال سوء استفاده از فضای سرمایه گذاری، ایجاد فساد سیستمی و رانت خواری در پوششهای مختلف باشند برخورد مقتضی را صورت خواهد داد.

او در خصوص تعامل با سایر ادارات، حفظ کرامت انسانی و استیفای حقوق مردم را در ابعاد مختلف دانست و تصریح کرد: در صورت نارضایتی مردم عزیز استان از عملکرد کارکنان ادارات و یا احتمالا ضعفها و تخلفات ارتکابی موارد جمع بندی منعکس و عنداللزوم برخوردهای قانونی صورت می گیرد .

وی ضمن تشکر از همسران پرسنل، خدمت در سربازخانه امام زمان (عج) را دارای سختیها و مشقتهای دنیوی و لذت معنوی زیاد دانست و گفت: در این راستا خانواده پرسنل نقش موثر و بی بدیعی را بر عهده داشته و یاور اصلی همسرانشان هستند؛ که قطعا خانواده ها در تحمل شرایط موجود و تشویق خدمت بیشتر پرسنل به نظام و رهبری اثر گذار خواهند بود .

مدیر کل اطلاعات استان ضمن تاکید بر مخفی بودن کار سربازان گمنام به چند خدمت برجسته اطلاعاتی در حوزه استان اشاره کرد و افزود: در سال 92 چند نوبت دستگیری جواسیس انگلیس و سایر سرویسهای اطلاعاتی، انجام اقدامات متعدد صیانتی، توجیهی و باز دارنده در حوزه های فرهنگ و هنر، هلاکت 8 نفر از باند مسلحانه قاچاق وابسته به گروهک تروریستی جندالشیطان، ضربه به باندهای جعل و غصب در حوزه اتباع بیگانه، ضربه به باندهای عمده زمین خواری و بازپس گیری چندین هکتار زمین متصرف شده، ضربه به باندهای کلان اخلال در نظام اقتصادی و بانکی کشور، دستگیری باندهای سرقت مسلحانه، جعل و سوء استفاده های متعدد، سالم سازی چندین محیط اداری و ضربه به گروههای مسلح شرارت و مواد مخدر را داشتیم .

در پایان جباری ضمن تشکر از هم استانیها تقاضا کرد، که در راستای ایجاد امنیت پایدار در استان با عزم ملی و مدیریت جهادی اهتمام ویژه ای را به ارائۀ اخبار و مطالب در خصوص توطئه ها، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال و امنیت نظام مبذول دارند و موارد را در طول شبانه روز به ستاد خبری این اداره با شماره 113 و 2226333ارسال نمایند.

برچسب ها:
اطلاعات اقتصاد جاسوس رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :