مدیر آموزش و پرورش رفسنجان:

به عملکرد شرکت تعاونی چندمنظوره فرهنگیان انتقاد داریم

  • شناسه خبر: 55473
به عملکرد شرکت تعاونی چندمنظوره فرهنگیان انتقاد داریم

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه هیچ اطلاعی از عملکرد شرکت تعاونی چندمنظوره فرهنگیان نداریم، گفت: ما هم نسبت به عملکرد این شرکت انتقاد داریم، جایی برای دفاع نگذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه هیچ اطلاعی از عملکرد شرکت تعاونی چندمنظوره فرهنگیان نداریم، گفت: ما هم نسبت به عملکرد این شرکت انتقاد داریم، جایی برای دفاع نگذاشتند.

به گزارش روراستی، حسین تقوی رشیدی در نشست خبری در پاسخ به سئوالات خبرنگار ما اظهار داشت: عملکرد شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان قابل قبول است و سعی در تنوع اجناس و محصولات شده و از آنها خواستیم خدمات خود را گسترش دهند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان در مورد تعاونی مسکن فرهنگیان تصریح کرد: در یک فاز کار خوب انجام شد اما در فاز دوم، تعاونی مسکن کوثر مشکلات زیادی دارد که از سال های دور روی هم انباشته شده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای تعاونی مسکن کوثر ورود کرده و در حال انجام حساب رسی است که بعد از آن تصمیم گیری شود.

اما تعاون چندمنظوره فرهنگیان مورد انتقاد تقوی رشیدی بود که به دلیل عدم اطلاع رسانی از عملکرد آن مطرح شد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان عنوان کرد: شرکت تعاونی چندمنظوره فرهنگیان ۲۰ سال قبل تأسیس شد و خدماتی هم ارائه داد، اراضی کشاورزی که پسته کاری شده در رفسنجان و خراسان به نام این شرکت بوده است.

وی ادامه داد: آخرین جلسه ای که این تعاونی برگزار کرد یک ماه قبل از مدیریت بنده برای این مجموعه بوده و از آن به بعد هیچ اطلاعی در مورد عملکرد این شرکت نداریم، ما هم انتقاد داریم چون جایی برای دفاع نگذاشتند، اگر جلساتی داشتند یا از شیوه کارشان اطلاع داشتیم، می توانستیم قاطعانه از آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اموزش و پرورش رفسنجان چند منظوره سهامداران شرکت تعاونی چندمنظوره فرهنگیان فرهنگیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد محبی نیا

    سلام به همکار عزیزم مسلولین قبلی در رابطه با پول زمین کاری نکردند عاجزانه تقاضا داریم فکری به حال ما بکنید چون خیلی از همکارانم فوت کرده،اند ولی نتیجه‌ای نگرفتند منظورم زمین منزل مسکونی بود

    محمد محبی نیا

    سلام به همکار عزیزم مسلولین قبلی در رابطه با پول زمین کاری نکردند عاجزانه تقاضا داریم فکری به حال ما بکنید چون خیلی از همکارانم فوت کرده،اند ولی نتیجه‌ای نگرفتند

    محمد محبی نیا

    بخدا قسم شما مسلولین در رابطه با این شرکت وسطای یک فکر اساسی بکنید پول قبلی ما امروز امتیاز بیشتری داشت