نماینده مردم رفسنجان در مجلس خبر داد:

احداث کمربندی شرقی رفسنجان در آینده نزدیک

  • شناسه خبر: 55806
احداث کمربندی شرقی رفسنجان در آینده نزدیک

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: اجرای کمربندی شرقی رفسنجان به طول ۹ کیلومتر به زودی فعال می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: اجرای کمربندی شرقی رفسنجان به طول ۹ کیلومتر به زودی فعال می شود.
به گزارش روراستی، حجت الاسلام حسین جلالی اظهار داشت: روز پنج شنبه در خصوص طرح‌های کمربندی شرقی، ناوگان ریلی، باند دوم جاده داوران و طرح‌های درون شهری با حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار کردم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس افزود: بر طبق اذعان حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، این طرح‌ها، کلیدی و ملی ‌است و باید هرچه زودتر طرح احداث کمربندی شرقی رفسنجان به طول ۹ کیلومتر فعال شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه تأکید شد هرچه سریع تر مطالعات طرح‌های جاده داوران و ایستگاه قطار انجام شود که بتوانیم اواخر شهریور گزارش آن را به وزارت راه و شهرسازی ارسال کنیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.

وی بحث در خصوص وام های بافت فرسوده و مسکن مهر را بخش دیگری از صحبت های مطرح شده در دیدار با حاجی زاده عنوان کرد و گفت: نسبت به چارت سازمانی اداره راه و شهرسازی شهرستان انار هم گفت‌وگو شد که باید هرچه سریع‌تر چارت سازمانی این اداره تشکیل و نسبت به گرفتن نیرو اقدام شود تا از بسته شدن دفتر فعلی آن جلوگیری شود.

جلالی یادآور شد: قرار است در هفته آینده با حضور حاجی زاده بررسی و ارزیابی میدانی طرح های جاده‌ای درون و برون شهری و ناوگان ریلی رفسنجان صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی راه وشهرسازی رفسنجان کمربندی شرقی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :