بازدید فرماندار از کارخانه های تردیلا و قندانه

  • شناسه خبر: 5596
بازدید فرماندار از کارخانه های تردیلا و قندانه

  مدیر عامل  کارخانه تردیلا گفت: این کارخانه تنها کارخانه ای است که با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان در ایران، چیپس ذرت تولید می کند. به گزارش روراستی،عصر دیروز دوشنبه 93/4/2 فرماندار رفسنجان از کارخانه های تردیلا و قندانه  واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود. خانم مرتضوی کارگران مشغول بکار در این کارخانه را […]

  مدیر عامل  کارخانه تردیلا گفت: این کارخانه تنها کارخانه ای است که با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان در ایران، چیپس ذرت تولید می کند.

به گزارش روراستی،عصر دیروز دوشنبه 93/4/2 فرماندار رفسنجان از کارخانه های تردیلا و قندانه  واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود.

خانم مرتضوی کارگران مشغول بکار در این کارخانه را ۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: کلیه مراحل بسته بندی توسط نیروها انجام می گردد و روزانه ۶۰۰ کارتن چیپس ذرت و ۳۰۰ کارتن پاپ کرن تولید می شود

وی افزود: این چیپس بدون مواد نگهدارنده و با جذب روغن کم، نسبت به سیب زمینی سالم تر است و روغن مصرف شده در تماس با آب سرد ، خنک شده و پرکسید آن که خیلی خطرناک است از بین می رود.

مدیرعامل شرکت تردیلا در ادامه گفت: چیپس ذرت ارزان تر و سالم تر از چیپس سیب زمینی است و دارای طعم های مختلف از جمله طعم مکزیکی، پنیری، کنجدی و ماست موسیر می باشد.

وی با اشاره به پاپ کرن که یکی از تولیدات دیگر این کارخانه است افزود: پاپ کرن با گاز نیتروژن خالص خنک می شود و بدون داشتن اسانس از تمامی ادویه جات طبیعی از جمله دارچین، آویشن و … استفاده می شود.

مرتضوی خاطر نشان کرد: این محصولات به شهرهای تهران، شیراز ، اصفهان و کرمان ارسال می شود و تصمیم بر این است که به عراق نیز صادر گردد.

فرماندار رفسنجان همچنین از کارخانه قندانه واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود.

مدیر عامل کارخانه قندانه اظهار داشت: این کارخانه تنها کارخانه تولید قند است که بدون مواد افزودنی و جوهر در اشکال فانتزی می باشد.

وی با بیان اینکه شکر از شهرهای اصفهان و میبد یزد وارد شده گفت: در این کارخانه شکر تولید نمی شود و فقط بسته بندی آن صورت می گیرد و قند مصرفی نیز از مواد اولیه شکر تولید می شود.

لطفی افزود: ما از سال ۱۳۸۸ شروع بکار کردیم و تاکنون وام و تسهیلاتی از دولت دریافت نکردیم و هم اکنون در ۶ استان عاملیت فروش و ۵ نماینده فروش داریم و به کشورهای کانادا، دبی و عراق صادر می کنیم.

مدیر عامل کارخانه قندانه میزان اشتغال زایی را ۳۵ نفر بطور مستقیم و ۱۶نفر بطور غیرمستقیم در رفسنجان و بالای ۱۸۰ نفر بطور غیرمستقیم در شهرهای دیگر عنوان کرد و گفت: تولید کارخانه هم اکنون ۶ تن می باشد ولی با افزایش نیرو و تغییر در دستگاه ها می توانیم تا ۲۰ تن تولید کنیم.

لطفی با بیان اینکه محصول ما محصول تولیدی – بهداشتی است افزود: ۵۰ درصد نیروهای این کارخانه خانم هستند و در واحد بسته بندی کار می کنند و در مکان هایی که به نیرو و فعالیت بیشتری نیاز است آقایان کمک می کنند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن طرحی بالغ بر ۴ میلیارد تومان خاطر نشان کرد: با ۲ میلیارد تومان می توانیم میزان مصرفی نبات و قند جنوب شرق را تأمین کنیم.

برچسب ها:
بازدید چیپس رفسنجان روراستی فرماندار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :