سرمایه گذاران ارزش آفرینان هستند/داخل کشور به دلیل برنامه ریزی های ضد فرهنگی دشمن ناامن شده است

  • شناسه خبر: 5622
سرمایه گذاران ارزش آفرینان هستند/داخل کشور به دلیل برنامه ریزی های ضد فرهنگی دشمن ناامن شده است

فرماندار رفسنجان گفت : دشمن قصد دارد رکود ابعاد تولیدی ، اقتصادی وفرهنگی را در ایران اسلامی ایجاد کند که نتیجه آن فروپاشی جامعه است . به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه هم فکری وبرنامه ریزی در زمینه سرمایه گذاری وتوسعه شهرستان رفسنجان در جمع ایثارگران اظهار داشت : رواج فساد ، بیکاری ، اعتیاد […]

فرماندار رفسنجان گفت : دشمن قصد دارد رکود ابعاد تولیدی ، اقتصادی وفرهنگی را در ایران اسلامی ایجاد کند که نتیجه آن فروپاشی جامعه است .

به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه هم فکری وبرنامه ریزی در زمینه سرمایه گذاری وتوسعه شهرستان رفسنجان در جمع ایثارگران اظهار داشت : رواج فساد ، بیکاری ، اعتیاد و بالا رفتن سن ازدواج نقشه های دشمنان است تا قشر فعال وپویای جامعه  را از مدار خارج کند.

P1170298

وی با بیان اینکه سیستم قضایی ، دستگاه امنیتی وهمه دستگاهها با یک شعار برای توسعه شهرستان وارد شده اند افزود : باید با حداکثر استفاده از منابع به سمت پیشرفت وتوسعه پیش برویم   تا خیال خام دشمن در مورد ایران از بین برود.
وی گفت : سرمایه گذاران ارزش آفرینان هستند  لذا در کنار مثلث توسعه شهرستان مشاوران سرمایه گذاری حضور دارند وبا ارائه طرح های مناسب به کمک سرمایه گذار می آیند

.
 ملانوری تصریح کرد :  شهرستان رفسنجان باید از تک محصولی خارج شود و در کنار کار کشاورزی بالا بردن ارزش افزوده این  محصول پسته ، کمک به جریان افتادن پول های راکد واستفاده از آن ها در زمینه صنعت وامور خدماتی می تواند به پیشرفت وتوسعه کمک کند.

P1170303

وی تاکید کرد : ایجاد شغل کم تراز جهاد ومبارزه در جبهه ها نیست.
وی گفت : مبارزه با فساد  وبی بندوباری وبیکاری از نیازهای جامعه ما است

مشاور فرماندار هم در این نشست گفت : اقتصاد در کشور ما اقتصاد اسلامی است  و دولت باید زیر ساخت ها وزمینه ایجاد شغل را فراهم کند.

وی تصریح کرد : اشتغال توسط بخش خصوصی ایجاد می شود واینکه دولت باید اشتغال ایجاد کند با موازین اقتصاد اسلامی هماهنگی ندارد.

شهرام مقصود افزود :  اگر امکانات همیشه فراهم باشد واژه مدیریت جهادی به مدیریت رفاهی مبدل می شود.

وی گفت : قانون در همه جای کشور یکسان است اما آن چه باعث می شود یکجا پیشرفت کند وجای دیگر پیشرفت نباشد فرهنگ است.

وی با بیان اینکه پس از یک سال ونیم تحقیق در شهرستان رفسنجان بیشترین علاقمندی مردم به پسته را متوجه شدیم خاطر نشان کرد : امروز دنیا در مسیر توسعه است واگر ما هم در این مسیر قرار نگیریم داشته های خود را از دست می دهیم.

وی انسان را مهم ترین واصلی ترین محور توسعه نامید وافزود : آموزش،مدیریت مصرف منابع وسرمایه از محور های توسعه هستند.

مشاور شهردار رفسنجان عنوان کرد : توسعه درون زا وبرون زا از گونه های توسعه هستند که در برون زا یک عامل بیرونی مانند دولت سرمایه گذاری می کند وممکن است با عوض شدن دولت ها ووزیران نتیجه مثبت ندهد و اگر با شکست مواجه شود سرمایه های زیادی از دست رفته اما از آن طرف توسعه درون زا خود جامعه سرمایه گذاری می کند وهمه اندیشمندان اقتصادی به این گونه توسعه اعتقاد دارند.

P1170375

مقصود خاطر نشان کرد:اراده فردی در توسعه درون زا موجب می شود افراد به میدان بیایند واراده جمعی تشکیل دهند

وی در ادامه با بیان اینکه در 15سال گذشته در هیچ یک از کشورهای اروپایی تعداد طرح های بزرگ به ده طرح نرسیده تصریح کرد : اقتصاد ثابت کرده که دنبال طرح های بزرگ رفتن فایده ندارد ودر طرح های کوچک اگر شکستی پیش آید میزان خسارت کمتر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه صنایع کوچک با در نظر گرفتن قابلیت های منطقه انتخاب شود گفت : صادرات 700هزار متر کاشی از رفسنجان به خارج از کشور یکی از این موفقیت ها است وقابلیت خوبی در این زمینه محسوب می شود

برچسب ها:
اقتصاد رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :