پروژه ای جدید برای قتل عام جوانان فلسطینی / اظهار نظرهایی مضحک در واکنش به قتل سه شهرک نشین

  • شناسه خبر: 5671
پروژه ای جدید برای قتل عام جوانان فلسطینی / اظهار نظرهایی مضحک در واکنش به قتل سه شهرک نشین

جسد 3 نوجوان صهیونیست در گودالی حوالی شهر حلحول پیدا شد/نفتالی بنت در فیس بوک نوشت “قاتلان بخشیده نخواهند شد. حالا وقت عمل است و نه حرف”/ بان کی مون، باراک اوباما و پاپ فرانسیس قتل این افراد را “اقدامی تروریستی” دانسته اند/ شب گذشته سربازان اسراییلی به اردوگاه فلسطینیان حمله ور شده که بر […]

جسد 3 نوجوان صهیونیست در گودالی حوالی شهر حلحول پیدا شد/نفتالی بنت در فیس بوک نوشت “قاتلان بخشیده نخواهند شد. حالا وقت عمل است و نه حرف”/ بان کی مون، باراک اوباما و پاپ فرانسیس قتل این افراد را “اقدامی تروریستی” دانسته اند/ شب گذشته سربازان اسراییلی به اردوگاه فلسطینیان حمله ور شده که بر اثر آن بیش از 20جوان فلسطینی کشته یا زخمی شدند.

به گزارش روراستی، جسد 3 نوجوان صهیونیست در گودالی حوالی شهر حلحول پیدا شد. این سه جوان اشغالگر که جزو یهودیان غاصب و البته غیرنظامی به شمار میروند در 22خرداد ماه هنگام بازگشت به خانه مفقود شده بودند.

از همان روزهای نخست این اتفاق، مسئولین رژیم صهیونیستی انگشت اتهام خود را به سمت گروه های فلسطینی گرفته و آنها را “مسئول ربایش این افراد” معرفی کردند، این درحالی است که تا امروز هیچ سند یا دلیلی درمورد ماهیت ربایندگان و انگیزه آنها به دست نیامده است.

در همین رابطه ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی در دوهفته اخیر بیش از 500 شهروند فلسطینی را بدون اتهام بازداشت نموده و بسیاری دیگر را مورد آزار و تهدید قرار داده است.

اظهار نظرها درباره قتل 3شهرک نشین صهیونیست

اما روز گذشته با پیداشدن جسد این 3نفر، پرده جدیدی از نمایش رژیم اشغالگر اجرا شد. نتنیاهو در ملاقات با مقامات امنیتی دولتش با توهین به حماس گفته است “قاتلان این 3 جوان، حیوان اند و حماس باید تقاص پس دهد”. نفتالی بنت، وزیر کابینه اسراییل نیز در فیس بوک نوشت “قاتلان و کسانی که رهبریشان کردند، بخشیده نخواهند شد. حالا وقت عمل است و نه حرف”. دانی دانون نماینده کنست و عضو حزب لیکود نیز گفته “باید با یک عملیات گسترده نظامی ضربه ای مهلک به حماس وارد کنیم؛این پایان تراژیک باید پایان حماس نیز باشد”

سامی ابوزهری سخنگوی حماس در واکنش به این سخنان گفت “اولا که حماس هرگونه دخالت در این حادثه را تکذیب میکند و ثانیا مسئولیت هرگونه اقدام بر علیه مردم فلسطین بر عهده رژیم صهیونیستی خواهد بود” وی با هشدار به آغاز جنگی دوباره توسط نتنیاهو می گوید “او باید درک کند که وقتی به غزه اعلام جنگ می‌دهد، راه جهنم را برای خود باز می‌کند”.

از اظهار نظرهای عجیب صهیونیست ها که بگذریم، اظهار نظرهای بین المللی در این باره مضحک‌تر به نظر میرسد. نخست وزیر انگلستان و رییس جمهور فرانسه که در کشورهایشان به صورت روزانه صدها قتل، تجاوز و آدم ربایی صورت میگیرد، نسبت به کشته شدن 3 صهیونیست واکنش نشان داده اند. دیوید کامرون این اتفاق را “عملیات تروریستی وحشتناک و غیرقابل توجیه” خواند. فرانسوا اولاند نیز عبارت “قتل ناجوانمردانه” را در این باره بکار برد. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا و پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان نیز قتل این افراد را “اقدامی تروریستی” دانسته و آن را محکوم کرده اند.

محکومیت مرگ این 3 صهیونیست در حالی صورت میگیرد که در 2سال اخیر تروریست های “داعش” با حمایت کامل آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، هزاران نفر از مردم بی گناه سوریه و عراق را به وحشیانه ترین شکل کشته اند. سخنان مقامات آمریکایی، سلاح های انگلیسی و اسراییلی، همچنین درمان تروریست ها در بیمارستان های سرزمین اشغالی بخشی از اسناد حمایت آنها از این گروه مسلح است.

پایان سخن و هنگام عمل

به نظر میرسد پس از پروژه مبهم قتل سه نوجوان صهیونیست و استفاده تبلیغاتی رژیم اشغالگر از این حادثه، نوبت به اجرای پرده جدید این نمایش رسیده است. صبح امروز –سه شنبه 10تیر- پایگاه خبری “فلسطین الیوم” در خبری اعلام کرد که شب گذشته سربازان اسراییلی به اردوگاه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه حمله ور شده که بر اثر آن بیش از 20جوان فلسطینی کشته یا زخمی شدند.

همچنین خبرگزاری “معا” اعلام کرده است که نیروهای نظامی این رژیم به خانه “القواسمی” و “ابوعیش” از فعالان حماس حمله ور شده و تمام اعضای خانواده را ربوده و خانه آنها را با مواد منفجره، منهدم کرده اند.

برچسب ها:
اسرائیل رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :