پیگیری مسائل رفسنجان و انار در سفر یک روزه حجت الاسلام جلالی به مرکز استان

  • شناسه خبر: 56928
پیگیری مسائل رفسنجان و انار در سفر یک روزه حجت الاسلام جلالی به مرکز استان

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به مرکز استان با جمعی از مدیران کل و مسئولان استان دیدار و مسائل مربوط به حوزه انتخابیه را مطرح و پیگیری کرد. به گزارش روراستی، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی روز سه شنبه بیستم آبان ۹۹ در […]

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به مرکز استان با جمعی از مدیران کل و مسئولان استان دیدار و مسائل مربوط به حوزه انتخابیه را مطرح و پیگیری کرد.
به گزارش روراستی، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی روز سه شنبه بیستم آبان ۹۹ در سفر به مرکز استان با مهندس جهانگیری مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان دیدار کرد، وی در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم مهارت آموزی توسط اداره کل فنی و حرفه ای در ایام کرونایی تصریح کرد: به هیچ وجه نباید آموزش مهارت متوقف شود.
جهانگیری مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان نسبت به استفاده از پتانسیل و ظرفیت نمایندگان در جهت آزادسازی ظرفیت ها برای اشتغال تأکید کرد و عنوان داشت: ۲۰۰هزارمیلیار تومان در نظام آموزش کشور هزینه شده اما بازده آن زیر ۱۰درصد است، چون نظام آموزشی ماهدف گذاری دقیقی در حوزه اشتغال نداشته و هیچ تناسبی بین بازار کار و نظام آموزشی وجود ندارد.
وی ادامه داد: باید باور خانواده ها و مسئولان به این نکته باشد که پیشرفت کشور دست افراد دارای مهارت است چون فنی و حرفه ای براساس نیاز مهارتی جامعه برنامه ریزی آموزشی دارد.
نیازهای مهارتی حوزه صنعتی رفسنجان و انار را برطرف می کنیم
جهانگیری با ذکر این مطلب که اعلام آمادگی داریم همه نیازهای مهارت های تخصصی حوزه صنعتی شهرستان رفسنجان و انار را برطرف کنیم، افزود: گواهینامه صادره از فنی و حرفه ای سازمان جهانی کار(ilo) اعتبار جهانی دارد.
در ادامه بازدیدهای استانی، حجت الاسلام دکتر جلالی با مهندس رشیدی مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان دیدار کرد، رشیدی در این دیدار با قدردانی از پیگیری های دلسوزانه حجت الاسلام جلالی پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه اظهار داشت: مشکل بزرگ استان کرمان آب است و باید با همت نمایندگان دراین راستا اقدام موثری صورت گیرد.
تخصیص ۷۰۰ میلیون اعتبار به محور رفسنجان- زرند/کمربند شرقی رفسنجان تأمین اعتبار می شود
دیدار با دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بخش دیگری از سفر حجت الاسلام جلالی به کرمان بود که در این دیدار در خصوص تامین اعتبارات کمربند شرقی، راه آهن و بیمارستان انار مباحثی مطرح شد.
دکتر رودری اظهار کرد: اعتبار بیمارستان انار از جدول بیست است و باید وارد پیوست قانون و در ردیف بودجه تعریف شود که از استان مکاتبات لازم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: جلسه ای را باید با مدیران راه آهن کشور برای تعیین ردیف بودجه داشته باشیم همچنین برای محور رفسنجان- زرند علی الحساب ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است و کمربندشرقی از محل تبصره ۱۹تامین اعتبار خواهد شد.
دیدار با دکترصادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمان دیگر برنامه سفر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به مرکز استان بود.
درآمدهای املاک شرکت بهار کمیته امداد شفاف سازی شود
دکتر جلالی در این دیدار خواستار پیگیری لازم در جهت اشتغال مددجویان و شفاف سازی در خصوص درآمد ناشی از املاک شرکت بهار وابسته به کمیته امداد و کمک در راستای اشتغال زایی شد و بر تکریم مددجویان تأکید کرد.
دکتر صادقی ضمن ارائه گزارشی از قدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان از واگذاری تراکتور، وانت و پنل خورشیدی به مددجویان خبر داد و گفت: بیمه خویش فرما را برای مددجویان رفسنجان در نظر گرفتیم که درحال اجراست.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس سپس با حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد.
دیدار با دکتر موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان هم در ادامه انجام شد و دکتر موسوی اظهار داشت: موضوع های مرتبط با کمربند شرقی، راه آهن و جاده نوق را در دستور کار پیگیری قرار می دهم.
در ادامه دیدارهای استانی پیرامون رفع مشکلات حوزه انتخابیه، حجت الاسلام دکتر جلالی با مهندس مهدوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان دیدار کرد و سپس با مهندس طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان دیدار داشت.
مجتمع های فرهنگی هرچه سریع تر تکمیل شود
نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد، در این دیدار با ذکر این مطلب که کارهای فرهنگی نتیجه اش دیر بازده است، بر توانمند سازی، نیروسازی و کادرسازی در حوزه فرهنگی تأکید کرد و گفت: مجتمع های فرهنگی شهرستان باید هرچه سریع تر تکمیل شوند.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در پایان دیدار با مجموعه مدیران کل استان و دیدار با مسئولان استانی با حجت الاسلام گرجی مدیر و دیگر اعضای ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دیدار کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :