8 تفاهمنامه‌ همکاری بین اعضای مثلث توسعه شهرستان رفسنجان با حضور استاندار کرمان امضا شد.

  • شناسه خبر: 5724
8 تفاهمنامه‌ همکاری بین اعضای مثلث توسعه شهرستان رفسنجان با حضور استاندار کرمان امضا شد.

|عصر جمعه با حضور استاندار کرمان تفاهمنامه همکاری اعضای مثلث توسعه شهرستان رفسنجان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان امضا شد. به گزارش روراستی،در این تفاهمنامه تعدادی از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اعم از تولید شیشه، فرآوری پسته، احداث پالایشگاه میعانات گازی، گردشگری و … با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس […]

|عصر جمعه با حضور استاندار کرمان تفاهمنامه همکاری اعضای مثلث توسعه شهرستان رفسنجان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان امضا شد.

به گزارش روراستی،در این تفاهمنامه تعدادی از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اعم از تولید شیشه، فرآوری پسته، احداث پالایشگاه میعانات گازی، گردشگری و … با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

استاندار کرمان این کار را در استان ابتکاری عنوان کرد و گفت: امضای امام جمعه در این تفاهمنامه به منزله جدیت کار و ارزشمند بودن و حمایت همه‌جانبه در این شهرستان از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندی به توسعه و آبادانی شهرستان است

مهندس رزم‌حسینی ، امام جمعه را فردی آبادگر خواند و تصریح کرد: تریبون نماز جمعه یکی از جاهایی است که مردم می‌توانند به کار سرمایه‌گذاری آشنا و ترغیب شوند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با علما و روحانیان و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی درصدد فرهنگسازی ورود مردم به اقتصاد هستیم و یک کار پژوهشی ملی در سطح استان کرمان انجام می‌دهیم.

برچسب ها:
تفاهمنامه رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :