استقبال مدافعان سلامت رفسنجان از ۲شهید گمنام

  • شناسه خبر: 57669
استقبال مدافعان سلامت رفسنجان از ۲شهید گمنام

مراسم استقبال از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد.

مراسم استقبال از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، پیش از ظهر امروز آیین استقبال از دو شهید گمنام با حضور فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان در مراسم استقبال از شهدای گمنام با بیان اینکه کشورمان امروز در شرایط دوران دفاع مقدس به سر می‌برد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد، امروز هم سنگر امنیت و حفاظت از جان مردم بر عهده مدافعان سلامت است.

وی ادامه داد: این شرایط با از خودگذشتگی کادر دمان و زحمات طاقت‌فرسای این عزیزان در وضعیت کنترل است.

غلامعلیان خاطرنشان کرد: ارتش به محض شیوع کرونا در کشور وارد میدان شد و با برپایی ایستگاه‌های پایش و غربال‌گری در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرد و ۲۸ ایستگاه در شهرستان‌های استان برپا شد که بیش از ۵۰ هزار نفر مورد پایش قرار گرفتند.

وی از آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات با راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها و استراحت‌گاه‌ها خبر داد و گفت: امروز در محضر شهدا قسم یاد می‌کنیم که تا جان در بدن داریم در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره‌ای کوتاهی نکنیم.

تشییع خودرویی پیکر این دو شهید عصر امروز در سطح شهر رفسنجان انجام می‌شود و فردا در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مراسم تدفین این دو شهید گرانقدر انجام می‌شود.

عکس از: مریم مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
استقبال دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شهید گمنام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :