روراستی گزارش می دهد:

افتتاح طرح های پنجمین روز دهه فجر با حضور معاون استاندار در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 58401
افتتاح طرح های پنجمین روز دهه فجر با حضور معاون استاندار در رفسنجان+تصاویر

با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان طرح های ویژه دهه فجر در بخش مرکزی رفسنجان افتتاح شد.

با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان طرح های ویژه دهه فجر در بخش مرکزی رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، پنجمین روز از دهه فجر با غبارروبی و گلباران قبور شهدای رفسنجان آغاز شد.

افتتاح طرح دامپروری ۲۰۰ راسی آقای ابراهیمی‌نیا با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ( آورده شخصی ۵۰۰ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ) با زیربنای ۳ هزار متر مربع در روستای قائمیه بخش مرکزی رفسنجان انجام شد و طرح آبیاری قطره‌ای ۱۴۸ هکتاری آقای هرندی با اعتبار ۱۸ هزار و ۹۰ میلیون ریال که ۳ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال آورده شخصی و ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال بلاعوض دولتی بوده است، هم به افتتاح رسید.

بهره‌برداری از طرح تولید ماسک نانو با اعتبار  ۱۲ میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان انجام شد.

حمیده واعظی در حاشیه افتتاح فاز اول طرح تولید ماسک نانو در منطقه ویژه اقصادی رفسنجان اظهار کرد: با همت و حضور سرمایه‌گذاران و همکاری مسئولان شهرستان کارهای بزرگی در حوزه صنایع انجام شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با تأکید بر ضرورت همکاری با سرمایه‌گذاران عنوان کرد: صنعتگران ما امروز رزمندگان جبهه تولید هستند و به یمن و برکت انقلاب اسلامی و همکاری همه مسئولان توانستند ارزش‌آفرینی کرده و اشتغال که مهمترین دغدغه است را مهیا سازند.

مجید کهنوجی مدیر منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رفسنجان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: رنجبر در منطقه ویژه اقتصادی سومین پروژه خود را به اجرا گذاشته است. این پروژه ۵۰۰ هزار یورور سرمایه‌گذاری شده و همین مقدار به پروژه اضافه می‌شود و  ۳۵ نفر اشتغالزایی دارد و فاز بعدی هم ۳۵ نفر اشتغالزایی خواهد و با طرح‌های توسعه‌ای جمعا ۱۰۰ نفر اشتغال به مجموعه اضافه می‌شود.

وی از سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی توسط این سرمایه‌گذار یاد کرد و گفت: اولین پروژه فروکروم در منطقه بود که در خاورمیانه از لحاظ ظرفیت حرف اول را می‌زند، ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصد چینی‌ها بود و مالکیت ۸۰ درصد این کارخانه در حال حاضر ایرانی‌ها هستند و ۲۰۰ نفر اشتغال همه ایرانی هستند.

کهنوجی بیان کرد:. در کل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان طی ۶ سال ۲۳ کارخانه به بهره‌داری رسیده و ۱۷ کارخانه دیگر تا یکسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که یک‌هزار و ۱۰۰ نفر دیگر مشغول به‌کار خواهند شد.

سهرابی مدیر شرکت تولیدی ماسک نانو اظهار کرد: ویژگی طرح ما این است که وارد حوزه سلامت هم‌وطنان شدیم. مقام و شهرت و ثروت مانعی برای گرفتارشدن به کرونا نیست تنها موردی که می‌تواند ما را از بیماری کرونا در امان داشته باشد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است و اقدام ما در این راه قراردادن ماسک با کیفیت خوب در اختیار خانواده‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: درب کارخانه ما به‌روی هموطنان و مسئولان باز است. توانایی داریم تکنلوژی‌مان را در اختیار سایر کارگاه‌های تولید ماسک قرار دهیم که فقط برای کسب درآمد با سلامتی مردم بازی نکنند، سلامتی ثروت است و همه باید از این گنجینه به‌درستی محفاظت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح طرح های دهه فجر دهه فجر رفسنجان منطقه ویژه اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :