جمع آوری کمک برای داعش، آخرین خبر ازمعضل حضور افاغنه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 5860
جمع آوری کمک برای داعش، آخرین خبر ازمعضل حضور افاغنه در رفسنجان

امروز دیگر صحبت از اشغال مشاغل توسط افاغنه و یا نا امنی های پراکنده و خفیف نیست، بلکه صحبت از بروز فتنه ای است که اگر هم اکنون به حال آن چاره ای اندیشه نشود شاید فردا بسیار دیر یاشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روراستی به نقل از خانه خشتی، شنیدن خبر جمع آوری کمک […]

امروز دیگر صحبت از اشغال مشاغل توسط افاغنه و یا نا امنی های پراکنده و خفیف نیست، بلکه صحبت از بروز فتنه ای است که اگر هم اکنون به حال آن چاره ای اندیشه نشود شاید فردا بسیار دیر یاشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روراستی به نقل از خانه خشتی، شنیدن خبر جمع آوری کمک مالی برای گروه تروریستی داعش از زبان نماینده محترم شهرستانهای انار و رفسنجان آن هم از تریبون مجلس شورای اسلامی هر انسان مومن و وطن پرستی را دچار حیرت و وحشت میکنند .

بر هیچ یک از شهروندانی که در رفسنجان زندگی میکنند پوشیده نیست که حضور چندین دهه ی افاغنه در شهرمان اگر بزرگترین معضل کنونی زندگی در رفسنجان نباشد، مطمئنا یکی از بزرگترین معضلات امروز شهر ما است .

کافی است گشتی در خیابانهای شهر به ویژه خیابانهای مرکزی بزنیم تا حضور پر رنگ این مهمانان ناخوانده را آشکارا ببینیم؛ نمیدانم از کدامین آسیب حضور این جماعت سخن بگویم، از آلودگیها و بیماریهای که به واسطه حضور اینان و عدم رعایت اصول اولیه بهداشت در شهر بروز پیدا میکند یا اعمال جنایت آمیزشان که بعضا جنبه های ناموسی دارد که قلم از شرح برخی از اقدامات آنان به شرم مینشیند و یا حضورشان در بازار خرید و فروش اقلام مصرفی زندگی مردم و حتی پسته که امروز صحبت از تاجران افغانی پسته است، که کم کم در حال قبضه بازار هستند.

همه موارد مذکور را شهروندان رفسنجانی یا به چشم خود دیده اند یا کم و بیش از اخبار آن مطلع هستند.

و اما امروز نماینده محترم شهرستان رفسنجان سخن از مطلب بسیار مهمی میگوید که زنگ خطر را برای همه ما ساکنان شهر رفسنجان به صدا در می آورد، جمع آوری کمک برای گروه جنایت کار و وحشی بنام داعش که زبان از بیان صبوعیت و وحشی گری آن قاصر است، میتوان حدس زد مسئله آنچنان جدی است که نماینده محترم رفسنجان را مجبور ساخته موضوعی را که جنبه امنیتی دارد را از تریبون خانه ملت به اطلاع همگان برساند تا شاید مسئولین امر را مجبور به واکنش نماید.

بسیاری از کشاورزان عزیز رفسنجانی که کارگران را به جهت رفع نیازهای زمین زراعی و باغات پسته خود به کار گرفته اند با افاغنه ای برخورد نموده اند که تفکرات به شدت افراطی دارند و برخی بعضا با گروه های تروریستی چون طالبان همکاری داشته اند . بنده خود چندین بار با چنین کارگرانی برخورد نموده ام که متاسفانه بصورت غیر قانونی به ایران وارد شده و در شهر ما سکنی گزیده و کار میکنند.

سوال این است که اگر امروز در شهر رفسنجان برای گرگان خون آشامی چون داعش توسط افاغنه پول جمع آوری میشود فردا در حمایت از این جنایتکاران ممکن است چه اتفاقی به وقوع بپیوندد؟

تفکری که قتل و کشتار نه تنها شیعیان حتی مسلمانان سنی مذهبی که خلافت انان نادرست میدانند و از بیعت با به اصطلاح خلیفه آنان اجتنایب میکنند را حلال و ناموسشان را مجاز به تجاوز میداند و اگر مجال ظهور و بروز پیدا کند تنها خدا میداند دست به چه اعمالی خواهند زد وما شاهد چه جنایاتی خواهیم بود.

مردم رفسنجان پس از سالها تحمل حضور افاغنه از مسئولین شهرستان و کشور این توقع به حق را دارند که کمر همت بسته و مجدانه به دنبال جمع آوری و اخراج افاغنه باشند که حق طبیعی و ابتدایی هر انسانی زندگی در محیطی امن و سالم است، که امروز دیگر صحبت از اشغال مشاغل توسط افاغنه یا نا امنی های پراکنده و خفیف نیست بلکه صحبت از بروز فتنه ای است که اگر هم اکنون به حال آن چاره ای اندیشه نشود شاید فردا بسیار دیر یاشد.

برچسب ها:
افاغنه داعش رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :