یادداشت؛

یادداشت/به بهانه هشت سالگی «روراستی»

  • شناسه خبر: 58965
یادداشت/به بهانه هشت سالگی «روراستی»

پایگاه تحلیلی خبری روراستی، وارد نهمین سال فعالیت خود شد.

پایگاه تحلیلی خبری روراستی، وارد نهمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش روراستی، پایگاه تحلیلی خبری روراستی در ۱۶ اسفندماه سال ۹۱ راه اندازی شد و امروز ۱۶ اسفند ۹۹ وارد نهمین سال تأسیس خود شد.

این پایگاه علاوه بر پوشش اخبار شهرستان و اطلاع رسانی همچون دیگر پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان، با هدف گشودن گره از مشکلات مردم فعالیت خود را شروع کرد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در راستای اهدافی که در مسیر انقلاب و نظام داشته همواره در میدان بوده است.

روراستی طی این هشت سال بدون توجه به حزب و جناح خاصی و با صداقت و همان طور که از نامش مشخص است، «روراستی» با حفظ خطوط قرمز نظام گام برداشته و در این مسیر، دشواری های زیادی را تحمل کرده اما دست از آرمان های خود برنداشته و برنخواهد داشت و به یاری خداوند و تلاش مجموعه، نهمین سال فعالیتش را جدی تر شروع خواهد کرد و همانند گذشته در کنار اطلاع رسانی دقیق، بدون سانسور و تحریف، بزرگنمایی و یا سیاه نمایی، نمی گذارد کوچکترین موضوعی از لنز دوربین و قلم خبرنگارانش پنهان بماند.

مجموعه روراستی از همه مخاطبانش همراهی و دعای خیر می طلبد و امید است بتوانیم با انعکاس اخبار دقیق و صحیح روز به روز بر مخاطبان این سایت بیفزاییم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پایگاه تحلیلی خبری روراستی نه سالگی هشت سالگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :