معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد:

خبرنگاران رفسنجان معتمدان پلیس در جامعه

  • شناسه خبر: 59367
خبرنگاران رفسنجان معتمدان پلیس در جامعه

معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان گفت: تمام خبرنگاران علاقه‌مند، به عنوان اعضای شورای معتمد پلیس در شهرستان معرفی شده و با آنها همکاری می کنیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان گفت: تمام خبرنگاران علاقه‌مند، به عنوان اعضای شورای معتمد پلیس در شهرستان معرفی شده و با آنها همکاری می کنیم.

به گزارش روراستی، روح‌الله آدیش صبح امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در نشست هم اندیشی با خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته ناجا در محل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اظهار کرد: در معاونت اجتماعی و  مشاوران کلانتری ها گروهی به عنوان شورای معتمد پلیس هستند که این افراد، شهروندان عادی غیرنظامی در هر محله‌اند که به عنوان معتمدان ما در جامعه با ما همکاری می کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی رفسنجان ادامه داد: تمام خبرنگاران علاقه‌مند به عنوان اعضای شورای معتمد پلیس در شهرستان معرفی شده و با آنها همکاری می کنیم.

وی در ادامه به برنامه های هفته ناجا ازجمله برپایی نمایشگاه ها، دیدار با مسؤولان و…اشاره و بیان کرد: تعامل بین پلیس و مردم هدف اصلی پلیس است. نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار و نظم دهنده جامعه با تعداد زیادی شهید که در راه اهدافش تقدیم اسلام کرده، سعی کرده در بین مردم حامی مظلومان باشد و با مردم عادی به عنوان دوست و رفیق رفتار کkn و با برخورد با اراذل و اوباش و ایجاد امنیت جایگاه خوبی در مردم پیدا کرده است.

آدیش با اشاره به اینکه طرح های پیشگیری از مسائل اجتماعی در طول سال اجرا می کنیم، تصریح کرد: تمام نهادها در به وجود آمدن یک معضل اجتماعی نقش دارند و باید در حوزه تحلیل و علت یابی جرائم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی بر تعامل بیشتر پلیس و اصحاب رسانه تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
پلیس مقتدر خبرنگاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی هفته ناجا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :