یادداشت///

پروژه های نیمه تمام شهرداری رفسنجان و مزاحمت برای شهروندان

  • شناسه خبر: 59463
پروژه های نیمه تمام شهرداری رفسنجان و مزاحمت برای شهروندان

پروژه هایی در شهرداری رفسنجان شروع شده که طولانی شدن آن مزاحمت های فراوانی برای شهروندان به وجود آورده است.

پروژه هایی در شهرداری رفسنجان شروع شده که طولانی شدن آن مزاحمت های فراوانی برای شهروندان به وجود آورده است.

به گزارش روراستی، چندماهی است که پیاده رو جنب موزه و پارک مطهری برای بهسازی، تخریب و رها شده و علاوه بر بستن راه مردم، مزاحمت های زیادی برای شهروندان به وجود آورده است.

در حالی یکصد و شانزدهمین کمیته فنی عمرانی شهرداری تشکیل شده که تازه به فکر بحث و بررسی در خصوص این پروژه افتادند که با توجه به این موضوع به نظر می رسد همچنان این مشکل به قوه خود باقی‌ست.

پیاده روسازی بلوار شهید میرزایی انجام شده اما نخاله های این عملیات رها شده است، کاروانسرای شاه عباسی هم منطقه ای است که از مردادماه سال قبل کار شروع و نیمه تمام رها شده است.

مدت زیادی است که تیرهای چراغ برق بلوار طالقانی هم منتظر تعمیر و تعویض هستند اما خبری نیست و همچنان رها شده اند.

بی برنامه گی و نبود اولویت بندی در پروژه های شهرداری موجب شده در هر نقطه از شهر دست به کاری بزنند و قبل از اتمام، پروژه دیگری شروع کنند و چوب این بی برنامه گی را مردم بخورند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
پروژه رفسنجان روراستی شهرداری رفسنجان کمیته فنی و عمرانی شهرداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جلالی

    با سلام چرا یک نفر از محله های محروم شهر گزارش تهیه نمی کند بیش از ۴۰ سال است که از انقلاب می گذرد برای اولین بار شهردار سابق منتهی علیه خیابان ۱۵ خرداد سابق شهید کاظم هاشمی فعلی ورودی خلیل آباد گوشه چشمی کرد که متاسفانه به حال خود رها شد و الان عرض کم خیابان معضلی شده است برای اهالی منطقه سالانه چند مرحله پروژه های محله های اعیان نشین شهر از جمله منطقه طالقانی، ابوذر و .... بازسازی و رسیدگی می شوند اما آیا دیگر وقت آن نرسیده که به دیگر محله ها از جمله خلیل آباد هم رسیدگی شود این محله ۱۹ سردار شهید تقدیم این انقلاب نموده است اما تاکنون حتی ذره ای به آن توجه نشده است ما اهالی محله خلیل آباد از شهردار جدید انتظار داریم در سال جدید نگاه ویژه ای به این محله داشته باشند