افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در رفسنجان/پورغلامعلی: ستاد مردمی و مرکزی در یک راستا هستند

  • شناسه خبر: 59987
افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در رفسنجان/پورغلامعلی: ستاد مردمی و مرکزی در یک راستا هستند

ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روراستی، علی‌اکبر پورغلامعلی امشب در حاشیه افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی با حضور مسؤولان کمیته‌ها و اقشار مختلف ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شورای نگهبان دیده‌بان نظام، ناظر و چشم بینا و گلوگاهی‌ست که باید سلامت سیاسی کشور از مسیر آن رقم بخورد با اقتدار بدون توجه به سهم‌خواهی‌ها، غوغاسالاری‌ها و ..اقدام انقلابی کرد و  تکلیف انتخابات را روشن کرد.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در رفسنجان ادامه داد: از این به بعد تکلیف با مردم است و با شرکت در انتخابات با مشارکت بالا دشمنان تا بن دندان مسلح که به کمین نشستند تا از مشارکت پایین بهره ببرند که خیال خام است، ناامید کنند.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب اصلح قطار انقلاب را پس از سال‌ها روی ریل اصلی خود قرار خواهند داد، طی این سال‌ها قطار انقلاب از ریل اصلی خود خارج شده خسارات سنگین فرهنگی، امنیتی، اجتماعی حیثیتی و…به جای گذاشته و در مبانی فکری ما طوری خدشه وارد کرده که جبران آن خیلی سخت است، بنابراین با انتخاب دولت کریمه و با اخلاص به فضل خدا بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران خواهد شد.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری به راه‌اندازی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی اشاره و بیان کرد: ستادهای مردمی چندسالی در کشور باب شده، این ستادها برای سیستم سیاسی و کاندیدای مورد نظر کم هزینه‌تر فعال‌تر و در قید و  بند تشریفات رایج نیستند، مردم خودشان با انگیزه پای کار می‌آیند.

وی افزود: از آنجا که آیت‌الله رئیسی در خصوص حضور در صحنه هم دیر جواب دادند و از طرف احزاب و نمایندگان مجلس و …از ایشان درخواست کردند، پاسخی ندادند، اما وقتی درخواست مردمی شد، کشاورزان، کارگران طلاب روحانیون، دانشگاهیان و درخواست کردند، لبیک گفت و با شعار “دولت مردمی، ایران قوی با رویکرد عدالت‌محور” انتخاب کردند و وارد صحنه شدند.

فعلان ستادهای مردمی بدون چشمداشت و برای رضای خدا کار می کنند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان و رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در رفسنجان بیان کرد: آیت‌الله رئیسی  به شدت از اینکه وامدار یک جریان و تشکل سیاسی شود ابا داشتند در حالی که رقیب‌مان جریان اصلاح‌طلب آمریکایی و قدرت‌طلب از هیچ بی‌شرمی ابا نمی‌کند و دنبال تئوری‌سازی هستند و به‌راحتی اعلام می‌کند از سند ۲۰۳۰ نمی‌گذرم.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف اصلاح‌طلب در خصوص تبلیغات مشخص است با یک سفر چند میلیاردی و هزینه‌های آن‌چنانی به کار تبلیغاتی می‌پردازند اما حجب و توقع بچه‌ حزب‌اللهی‌ها کم است و جز رضای خدا بدون هیچ چشمداشت و توقعی در ستادهای مردمی پای کار هستند.

پورغلامعلی ابراز کرد: ستادهای مرکزی هم ممکن است راه بیفتند ستاد دانشجویی و سایر ستادها اما همه در یک راستا هستند و هم‌افزایی می‌کنند، نباید تنگ‌نظری باشد که اگر ستاد مردمی هست ستاد مرکزی و دانشجویی …نباشد یا برعکس.بنابراین هرکس یک گوشه کار را می‌گیرد و همه دست به دست هم می‌دهیم تا در این انتخابات نتیجه بگیریم.

وی اظهار داشت: این گلوگاه خطیری است که ملت در این آزمون الهی روح حاج‌قاسم را شاد کنند و یک گزینه ولایت‌محور و ظلم‌ستیز که توانمندی داخل را باور دارد و می‌توان تضمین داد به فضل خدا در برداشتن گام دوم انقلاب همان قدم اول را بسیار قدرتمند برداشتیم و باید خودمان را آماده مدیریت دنیا کنیم چون نظام سلطه در آستانه فروپاشی است و افسانه از نیل تا فرات اسرائیل به جایی نرسید.

پورغلامعلی بیان داشت: دولت حزب‌اللهی و جهادی در کشور ما که محور مقاومت است و رهبر ما رهبر مقاومت در کل دنیاست، می‌تواند کمک کند اوضاع خوب شود و همه کسانی که زیر علم انقلاب در این ستاد هستند کمک کنند تا این مهم محقق شود.

وی تصریح کرد: اگر بنا بر این است که جذب حداکثری صورت گیرد باید کدورت‌ها و اختلافات را بین خودمان حل کنیم تا مردم به خاطر رفتارهای ما از جریان ارزشی زده نشوند و این تکلیف شرعی ماست.

شورای سیاسی نمی تواند مشکلات شهر را حل کند

پورغلامعلی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات شوای شهر هم اشاره کرد و از شروع خوب شورای ائتلاف یاد کرد و افزود: اما  در ادامه تصمیم نامناسبی که شاید عدم شناخت صحیح از میدان سیاست بود گرفتند که دور از انتظار بود که امیداورم این اشتباه سهوی اصلاح شود و شاهد لیست قوی با حضور جمعی از متخصصان متعد و کارآمد باشیم که اگر اینگونه باشد ما هم حمایت خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: شورای شهر جای مواضعه جریان های سیاسی نیست منافع ۲۰۰ هزار نفر در میان است، شهر ما یک ویرانه است، با شورای سیاسی که شهرداری هم انتخاب کند که ۱۰۰ درصد سیاسی باشد نمی توان مشکلات شهر را حل کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیت الله رئیسی انتخابات 1400 ستاد مردمی آیت الله رئیسی علی اکبر پورغلامعلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :