فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

رأی‌گیری در ۲۲۸ شعبه اخذ رای در رفسنجان

  • شناسه خبر: 60076
رأی‌گیری در ۲۲۸ شعبه اخذ رای در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: برای انتخابات ۲۸ خردادماه در مجموع ۲۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در رفسنجان خواهیم داشت.

فرماندار رفسنجان گفت: برای انتخابات ۲۸ خردادماه در مجموع ۲۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در رفسنجان خواهیم داشت.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون انتخابات اظهار کرد: انتخابات ابزار قدرت است و کلیه ارکان نظام از رهبری تا نمایندگان شوراهای شهر توسط مردم به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می‌شوند.

فرماندار رفسنجان مردم تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات هم حق خود را پاس می‌دارند هم در انتخاب بر اصلح مشارکت می‌کند.

فصیحی‌هرندی در ادامه با اشاره به اینکه از ۲۰ اسفند به‌مدت هفت روز ثبت‌نام برای انتخابات شوراها انجام شد، افزود: در رفسنجان ۶ شهر رفسنجان، کشکوئیه، صفائیه، بهرمان، سرچشمه و جوادیه‌الهیه داریم که در مجموع ۱۶۷ نفر ثبت‌نام کردند و در نهایت ۱۴۷ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: انتشار اسامی از امروز تا ۱۹ خردادماه انجام می‌شود و تبلیغات از ۲۰ تا ۲۶ خردادماه به‌مدت هفت روز انجام خواهد شد و تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیداهای شهر و روستا جرم محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان بیان کرد: ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار در شهرستان رفسنجان داریم داریم که صندوق‌های رای در شهر رفسنجان ۱۷۸ صندوق، کشکوئیه ۲۰ صندوق، نوق ۱۳ صندوق و فردوس ۱۷ صندوق، همچنین ۱۱۲ صندوق روستایی در رفسنجان، ۲۶ صندوق کشکوییه، ۹ صندوق در نوق و ۲۶ صندوق در فردوس داریم که جمعا ۵۲۲ صندوق شهری و روستایی در شهرستان آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی یادآور شد: امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۳۱ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان خواهیم داشت.
فصیحی‌هرندی در ادامه با اشاره به اینکه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم، گفت: شرکت در انتخابات جهاد است و دلگرم‌کردن مردم برای حضور پای صندوق‌های رای هم نوعی جهاد است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات کمک به تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و تقویت قدرت منطقه‌ای ماست فردی که با رای بالا انتخاب شود با قدرت و قاطعیت بیشتری می‌تواند به مسؤولیت‌های خود بپردازد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات هم حق خود را پاس می‌دارند هم در انتخاب فرد اصلح مشارکت می‌کنند. هرگز نباید این حق را از خود سلب کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات شعبه اخذ رای صندوق رای فرماندار رفسنجان مجید فصیحی هرندی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :