یادداشت//

در حاشیه بیمارستان بحران رفسنجان؛ از تنبلی برخی پزشکان برای طی مسیر تا ابتلای دوباره پرستاران به کرونا

  • شناسه خبر: 60663
در حاشیه بیمارستان بحران رفسنجان؛ از تنبلی برخی پزشکان برای طی مسیر تا ابتلای دوباره پرستاران به کرونا

علی رغم راه اندازی بیمارستان بحران در رفسنجان، اما پزشکان مسیر ساختمان بیمارستان تا مرکز بحران را بهانه کرده و از بستری بیماران کرونایی در مرکز بحران خودداری می کنند.

  1. علی رغم راه اندازی بیمارستان بحران در رفسنجان، اما پزشکان مسیر ساختمان بیمارستان تا مرکز بحران را بهانه کرده و از بستری بیماران کرونایی در مرکز بحران خودداری می کنند.

به گزارش روراستی، ماه های ابتدایی شیوع کرونا در رفسنجان به همت شرکت مس سالن بحران شهدای مس در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) راه اندازی شد تا بیماران کرونایی از سایر بیماران در بخش های دیگری بیمارستان جدا باشند که در کنترل شیوع کرونا هم مؤثر باشد.

اما علی‌رغم افزایش بیماران کرونایی طی هفته های اخیر و قرارگرفتن رفسنجان در جمع شهرستان های بحرانی از نظر کرونا، اما این مرکز بحران تعطیل شده است.

به گفته پرستاران، در بخش های مختلف که بیماران کرونایی بستری شدند، تهویه مناسبی وجود ندارد و حضور بیماران کرونایی در  بخش‌ها موجب شده دوباره کادر پرستاری به کرونا مبتلا شوند.

پزشکان هم موضوع  دوربودن مسیر تا سالن بحران را عنوان می کنند و به این سالن نمی روند، در حالی که در سالن بحران هم شرایط تهویه و هم اکسیژن بهتر است.

بنابراین می طلبد برای جلوگیری از ادامه روند بستری بیماران کرونایی در بخش های بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و ایجاد مشکلات هم برای بیماران کرونایی هم کادر درمان و سایر بیماران غیرکرونایی، سالن بحران دوباره فعال شود و از این ظرفیت که اکنون در وضعیت بحران قرار داریم، استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عظیم

    لطفا شرکت مس تعدادی موتور سیکلت معروف به پاکشتی که پرسنل ناوها جهت جابجایی از آن استفاده میکنند جهت سهولت رفت و آمد برخی از پزشکان این مرکز تهیه نموده تا خاطر مبارک این عزیزان آزرده نگردد!!!

    نازنین جلالی

    شما که پیامها رو منتشر نمی کنید.... ولی فقط خودتون رو یک روز جای این پزشکان متخصص عفونی تنبل که الان حدود یک سال و نیم که از کرونا میگذره و یک لحظه آرامش نداشته اند بذارین اونوقت به تنبلی آنها پی خواهید برد ...

    محمد

    سلام. متاسفانه آنچه در خبر آمده واقعیت است بنده دخترم به مدت ۳ هفته در بیمارستان بستری بود . درب اتوماتیک بخش کرونا با عبور هر نفر باز می‌شد. بخش کرونا در کنار سه بخش ای سی یو . سی سی یو و مغز واعصاب و همچنین روبروی ورودی اطاق عمل. خوب با این اوصاف چگونه می‌توان از گسترش این بیماری جلوگیری نمود. پزشکان و کادر درمانی واکسن دریافت کردند این بیماران و مراجعین هستند که در خطر قرار دارند. ضمن اینکه حجم خدمات کادر درمانی‌ نیز افزایش می‌یابد بنظرم این وظیفه مدیریت ستاد کرونا است که به موضوع رسیدگی کند. تا عامل شیوع و گسترش بیماری محدود شود.