فرمانده انتظامی انار خبر داد:

دستگیری گدای میلیاردر در شهرستان انار

  • شناسه خبر: 60719
دستگیری گدای میلیاردر در شهرستان انار

فرمانده انتظامی انار از شناسایی و دستگیری یک گدا با حساب بانکی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی انار از شناسایی و دستگیری یک متکدی با حساب بانکی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روراستی به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا خلیلی نژاد اظهار داشت: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی ۵۹ ساله به صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر با چرب زبانی ضمن جریحه دار کردن احساسات مردم و اینک مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی گری می کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای محمد آبادساقی شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و دستگیری او در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و ۲ عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی گری، سوابق او نیز بررسی که مشخص شد که در ۲ سال گذشته نیز دارای چنین سابقه ای بوده است.

سرهنگ خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدی گری خود را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرده است و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: با دستور مقام قضائی کارت های بانکی وی بررسی که با احتساب وجوه نقد و دارایی های او هنگام دستگیری مبلغ ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال موجودی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان تاکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان ها و موسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

برچسب ها:
پلیس دستگیری فرمانده انتظامی انار گدای میلیاردر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :