لالائی مبارزه با تروریسم

  • شناسه خبر: 6081
لالائی مبارزه با تروریسم

این روزها فریاد اردوگاه نظام سلطه خواب بسیاری از سردمداران غرب آسیا(خاورمیانه) و شمال آفریقا را آشفته کرده است. از سویی بسیاری از دولتها و سازمانهای بین المللی عامدانه خود را به خواب خرگوشی زده و برای خواب کردن مردم دنیا و منطقه در هزاره سوم لالایی مبارزه با تروریسم می خوانند. آنان با بوق […]

این روزها فریاد اردوگاه نظام سلطه خواب بسیاری از سردمداران غرب آسیا(خاورمیانه) و شمال آفریقا را آشفته کرده است. از سویی بسیاری از دولتها و سازمانهای بین المللی عامدانه خود را به خواب خرگوشی زده و برای خواب کردن مردم دنیا و منطقه در هزاره سوم لالایی مبارزه با تروریسم می خوانند.

آنان با بوق های تبلیغاتی که در اختیار دارند اقدام به بزرگ نمایی خطر تروریسم و کانالیزه کردن آن به سمت و سوی اسلام و مسلمانان کرده اند، تیتر و سر فصل همه دنیای تزویر و دروغ بر علیه اسلام، مسلمانان و مسلمانی نشانه رفته تا رنگ سیاه بر اسلام و مسلمانی بپاشند. آمریکای جهانخوار با ادعای مبارزه با تروریسم و احیای حقوق بشر پس از اشغال کشورهای افغانستان، عراق و کثافت کاری و فجایع غیر انسانی وصف ناپذیر در جای جای دنیا و ساختن تروریست و سازمان تروریستی با عنوان مبارزه با پدیده خود ساخته و مبارزه بین المللی با تروریسم وارد گود شده است.

پس از ورود داعش به سوریه، عراق و بند شدن دست آنان به دم گاو آنان مدعی بر پایی حکومت و خلافت اسلامی شده و در این میان ضمن غارت ثروت مناطق اشغالی از کشورهای عربی حامی خود به باج خواهی پر داخته اند. باید پذیرفت که تروریسم چیزی جز نسخه القایی و پیچیده شده سازمانهای جاسوسی آمریکا، موساد و صهیونیستها برای غارت ثروت مردم منطقه و سرنگونی نظامهای غیر همسوی مخالف نمی باشد.

نهایت تراژدی سیاه و تهوع آور مبارزه با تروریسم، تجزیه کشورهای منطقه به کشورهای کوچک وابسته از لحاظ سیاسی، اقتصادی و قرار دادن آنها بعنوان ملک طلق صهیونیست چیز دیگری نیست.

با همه تفاسیر مطالبی که به ذهن همه آزادی خواهان عالم می رسد و علامت سوال بزرگی ایجاد می کند عبارت از این است که:

آیا امریکا در ادعای مبارزه با تروریسم قابل اعتماد و صادق است؟.

آیا آمریکا با ادعای مبارزه با تروریسم قصد اشغال نظامی سوریه و عراق را دارد و می خواهد در امور داخلی این کشورها مداخله نماید؟.

آیا اسرائیل با استفاده از وضعیت موجود می خواهد حزب الله و مبارزین فلسطین را نابود کند و خلاصه اینکه آیا ترکیه هتل داعش است؟.

هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
رفسنجان روراستی لالایی هوشنگ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :