روراستی خبر می دهد:

معرفی رتبه های برتر دومین جشنواره روزنامه دیواری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 60811
معرفی رتبه های برتر دومین جشنواره روزنامه دیواری در رفسنجان

رتبه های برتر دومین جشنواره روزنامه دیواری در دو بخش خانوادگی و دانش آموزی در شهرستان رفسنجان معرفی شدند.

رتبه های برتر دومین جشنواره روزنامه دیواری در دو بخش خانوادگی و دانش آموزی در شهرستان رفسنجان معرفی شدند.

به گزارش روراستی، ایمان محمدآبادی عصر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره روزنامه دیواری شهرستان ( هر خانواده یک رسانه) با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری نقش مهتاب صدر در فرهنگسرای خیام اظهار کرد: شرکت در رقابت پایتختی کتاب بهانه ای بود که همه فعالان حوزه فرهنگ اعم از نهادهای دولتی و غیردولتی شهرستان را همسو کنیم که نقش مطالعه را پرنگ تر کرده و کتاب را به جایگاه خود برگردانیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان عنوان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه کتابخوانی در رفسنجان افتاده که می توان آن را یک جهش بزرگ نامید و تا حدودی به هدفی که در راستای افزایش سرانه مطالعه در شهرستان ترسیم کرده بودیم، رسیدیم.

وی با قدردانی از مجموعه روابط عمومی مس سرچشمه رفسنجان، شورای شهر، شهرداری و…تصریح کرد: مردم هم خیلی علاقه مند بودند و کمک کردند که ما بتوانیم در خصوص بهبود وضعیت مطالعه و کتابخوانی قدم هایی برداریم.

محمدآبادی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه ها در سطح مدارس انجام شد که با هماهنگی آموزش و پرورش بود، مطالعه بستر فرهنگ سازی است و بسیاری از کارهایی که می خواهیم انجام دهیم به مطالعه برمی گردد و مردمی که مطالعه می کنند راحت تر می توان برای آن منطقه برنامه ریزی فرهنگی کرد که رفسنجان این ظرفیت را داشت.

شایان ذکر است: ۵۱ اثر از ۱۴۲ شرکت کننده در گروه های ۳ تا ۵ نفره به دبیرخانه دومین جشنواره روزنامه دیواری ارسال شد که در نهایت رتبه های خانوادگی شامل؛ دنیا صالحی، مهساعرفانی رتبه اول؛ رقیه حسینی و سنا حسینی رتبه دوم و ابراهیم انوشه، سام انوشه و رویا شاهرخ آبادی رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش دانش آموزی؛ فاطمه بافتی و شهرزاد قمی نژاد رتبه اول، رها عطایی، کیانا بازماندگان، فاطمه پورامینایی و کیمیا عباسی رتبه دوم و رقیه عظیمی، امیرحسین بازمانده، فاطمه بازمانده، عالیه بازمانده، ستایش ولی زاده و زهرا آذین رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پایتختی کتاب خانواده دومین جشنواره روزنامه دیواری رفسنجان فرهنگ کتاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :