یادداشت///

مرگ تدریجی دانشگاه «پیام نور» کشکوئیه در سایه غفلت مسؤولان/از بردن تجهیزات تا حذف از دفترچه کنکور

  • شناسه خبر: 61028
مرگ تدریجی دانشگاه «پیام نور» کشکوئیه در سایه غفلت مسؤولان/از بردن تجهیزات تا حذف از دفترچه کنکور

در حالی خیران با اعتمادی که به مسؤولان داشتند، هزینه ساخت دانشگاه پیام نور کشکوئیه را پرداخت کردند که طی اقدامی تأسف برانگیز به بهانه بردن تجهیزات دانشگاه به صورت امانت و موقتی، نام دانشگاه هم از دفترچه کنکور حذف شد و این دانشگاه به تدریج در حال انحلال است.

در حالی خیران با اعتمادی که به مسؤولان داشتند، هزینه ساخت دانشگاه پیام نور کشکوئیه را پرداخت کردند، که طی اقدامی تأسف برانگیز علاوه بر بردن تجهیزات دانشگاه به بهانه امانت و موقتی، نام دانشگاه هم از دفترچه کنکور حذف شد و این دانشگاه به تدریج در حال انحلال است.

به گزارش روراستی، دانشگاه پیام نور کشکوئیه از زمان تأسیس مورد استقبال دانشجویان زیادی از سراسر شهرستان رفسنجان قرار گرفت و دانشجویان زیادی هم از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

اما بر اساس پیگیری پایگاه کشکوخبر، متأسفانه اعتمادی را که خیران داشتند و نسبت به ایجاد این واحد دانشگاهی در این نقطه از شهرستان رفسنجان اقدام کردند تا گام بلندی در راستای اعتلای علم و فرهنگ برداشته شود، مسؤولان مربوطه بر باد دادند و اکنون بوی انحلال این دانشگاه به مشام می رسد.

بر اساس گزارش کشکوخبر، گفته شده؛ انتقال تجهیزات دانشگاه به صورت امانت و موقتی بوده و نیروهای این دانشگاه که به مراکز دیگر منتقل شدند، به این مرکز دانشگاهی برخواهند گشت، اما هنوز خبری نشده، که این نشانه خوبی نیست.

اما پس از گذشت مدت طولانی از انتقال تجهیزات و تعطیل شدن دانشگاه، حذف نام دانشگاه از دفترچه کنکور ۱۴۰۰ هم گواه خبری تأسف بار بود که نشان می دهد گویا قرار نیست دیگر این دانشگاه جزو مراکز علمی محسوب شود؛ چراکه حتی نامش را هم حذف کرده اند و دانشگاه پیام نور کشکوئیه دچار مرگ خاموش شده است.

بنابراین مسؤولان دانشگاه پیام نور استان و مسببان این اتفاق باید در برابر خانواده هایی که دلخوش تأسیس این دانشگاه در این منطقه شدند تا فرزندانشان بتوانند از آن بهره ببرند، پاسخگو باشند.

اما مهمتر از همه با این اقدام، نیت خیران و دوندگی هایی که برای تأسیس این دانشگاه صورت گرفته هم نادیده گرفته شده است و این موضوع بار مسؤولیت مسؤولان بی تدبیر را سنگین تر خواهد کرد تا پاسخی قانع کننده داشته باشند.

از طرف دیگر به نظر می رسد مسؤولان بخش هم غفلت کردند که چنین ظرفیت عظیمی را از دست دادند، که جا دارد شورای جدید شهر کشکوئیه به این قضیه ورود کرده و کوتاهی که مسؤولان بخش انجام دادند و از آن سوءاستفاده شد، جبران شود و دانشگاه پیام نور کشکوئیه احیاء شده و دوباره چرخ آن برای علم و دانش این مرزبوم بچرخد.

یادداشت از: زهرا بمی

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
پیام نور کشکوئیه تعطیلی دانشگاه پیام نور کشکوئیه دانشگاه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    نتیجه بی فکری ها دوران اقای احمدی نژاد