یادداشت///

مدار شهرداری رفسنجان همچنان با حضور ۴۱ بازنشسته می چرخد/شهردار جدید قانون را اجرایی کند

  • شناسه خبر: 61885
مدار شهرداری رفسنجان همچنان با حضور ۴۱ بازنشسته می چرخد/شهردار جدید قانون را اجرایی کند

با وجود تذکر چندین باره مبنی بر منع به کارگیری ۴۱ بازنشسته در شهرداری رفسنجان و انتشار خبری از سوی روراستی در همین رابطه، اما ترتیب اثری نسبت به منع به کارگیری این افراد صورت نگرفته است و همچنان این بازنشسته ها سر کار هستند و ماهانه هزینه زیادی بر شهرداری تحمیل می کنند.

با وجود تذکر چندین باره مبنی بر منع به کارگیری ۴۱ بازنشسته  و انتشار خبری از سوی روراستی در همین رابطه، اما ترتیب اثری نسبت به منع به کارگیری این افراد صورت نگرفته است و همچنان این بازنشسته ها سر کار هستند و ماهانه هزینه زیادی بر شهرداری تحمیل می کنند.

به گزارش روراستی، علی رغم اینکه طی سال جاری تاکنون دو بار لیستی از بازنشسته ها ی شهرداری تهیه و به شهردار قبل و سرپرست شهرداری مبنی بر عدم به کارگیری ۴۱ نفر بازنشسته که هرکدام از یک تا ۹ سال از زمان بازنشستگی شان می گذرد، ارسال شده، متأسفانه هنوز خبری از اجرای قانون در این خصوص نشده است و از زمان انتشار خبر روراستی در دوران سرپرستی آقای ملکی تا کنون که شهرداری توسط مهندس کهنوجی اداره می شود، انگیزه ای در این رابطه احساس نشده و عملا هیچ قدمی برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور ابلاغ شده است، برنداشتند.

حال چه دلیلی وجود دارد که این افراد همچنان باید ادامه خدمت دهند و جای جوانان جویای کار را بگیرند؟

در صورتی که قانون اجرا نشود، مسؤولان و در راس آن شهردار محترم باید پاسخگو باشد.

اما از آنجا که شهردار رفسنجان قرار است تا پایان سال ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کند، حذف این ۴۱ نفر از شهرداری و به کارگیری جوانان پویا و تحصیلکرده ای که منتظر کار هستند، می تواند شروعی بر این اشتغالزایی باشد و امید را در جامعه ایجاد کند.

گفتنی است: بعضی شرکت هایی که با شهرداری قرارداد دارند هم برخی نیروهای بازنشسته را مجدد به کار گرفتند و در مناطق مختلف مأمور به کار کردند؛ بنابراین، این موضوع هم باید مدنظر آقای شهردار باشد که شرکت های زیرمجموعه شهرداری هم مجاز به استخدام مجدد بازنشسته ها نباشند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بازنشسته ها شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان قانون
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :