روراستی گزارش می دهد:

اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان +تصاویر

  • شناسه خبر: 62191
اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان +تصاویر

اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

به گزارش روراستی، حسین باقری مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج به میزبانی رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار کرد: این اردوی دو روزه را با پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، میزبانی دانشگاه و ناحیه مقاومت بسیج برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اگر بخواهیم تهدید نشویم باید در عرصه فرهنگی کار کنیم و شرط، ایران قوی است که جوانان ما حمایت شوند و برای تولید محتوا بودجه‌های خوبی در مجلس دیده شود.

باقری افزود: امپراطورهای خبری دنیا خیلی هزینه می‌کنند ما هم در کنار ایمان، اعتقاد و روحیه می‌توانیم با حمایتی که از جوانان می‌شود کار کنیم و مقابل تهدیدات دشمن بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با رمز یا فاطمه الزهرا (س) به مدت ۴۸ ساعت برگزار شد و ۱۱۰ نفر شامل ۳۱ تیم حضور داشتند.

توانمندسازی در عرصه‌های نیاز با شناخت اولویت نیاز فضای مجازی

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با بیان اینکه امروز جنگ ما جنگ سایبر، رسانه و عملیات روانی است، افزود: اصل جنگ امروز جنگ عملیات روانی‌ست که عام است.

وی ادامه داد: ما اگر از عملیات روانی که جنگ اصلی دنیا در تمام عرصه‌هاست و ابزارش رسانه است، رسانه را جدا کنیم عملیات روانی تمام می‌شود، اعتبار عملیات روانی به رسانه است و رسانه فقط صدا و سیما نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان انیکه عملیات روانی از بدو خلقت انسان و صدر اسلام و در تمام عرصه‌ها و ادوار بوده است، افزود: در جریان اسلام و بعثت پیامبر (ص) دو شیوه اصلی عملیات روانی مقابل پیامبر عملیاتی می‌شود و پیامبر (ص) روی دشمن علمیات روانی انجام می‌دهد.

معروفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولید پیام، اولویت نخست ماست اما انتشار پیام خیلی مهم است، ادامه داد: بعضی مواقع به دلیل عدم انتشار صحیح عملیات روانی روی جامعه خودمان انجام می‌دهیم.

وی ابراز کرد: امروز از جوانان انتظار داریم این حوزه کارتان را با فرآیند دنبال کنید و آن فرآیند رصد و جمع‌آوری خبر و اطلاعات دقیق که پایه کار در رسانه و فضای مجازی است، دوم تجزیه و تحلیل، سوم طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی، چهارم اقدام که یا آفندی یا پدافندی است و پنجم بازخوردگیری است که یکی از پایه‌های علیمات روانی است.

معروفی تغییر تولید محتوا از نظر کیفی و هوشمندانه با شناخت کوتاه فاخر و خوب و تبدیل به اثر هنری، شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن، امیددادن به جامعه، توانمندسازی در عرصه‌های نیاز با شناخت اولویت نیاز فضای مجازی، ایجاد شبکه‌سازی علمی و هوشمند را از جمله اهداف این رویداد برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اختتامیه بسیج دانشگاه ولیعصر سومین رویداد تولید محتوا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :