خلبان قلابی دستگیر شد +عکس

  • شناسه خبر: 6302
خلبان قلابی دستگیر شد +عکس

فردی که خود را خلبان نیروی هوایی ارتش جا زده بود و از دختران و زنان اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان بوشهر دستگیر شد. سرهنگ عرب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با […]

فردی که خود را خلبان نیروی هوایی ارتش جا زده بود و از دختران و زنان اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان بوشهر دستگیر شد.

سرهنگ عرب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با پوشیدن لباس خلبانی و گرفتن عکس‌های متعدد از خود و ارسال آن از طریق فضای مجازی به افرادی که قبلا با آن‌ها ارتباط برقرار کرده بود، پیشنهاد ازدواج داده و با کلاهبرداری مبالغ هنگفتی از ان‌ها اخذ نموده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عرب‌زاده افزود: در همین راستا با هماهنگی با مسئول قضایی پایگاه ششم شکاری بوشهر نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی ها و مواجهه شدن با اسناد و مدارک به ۵ فقره اخاذی و کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کرد.

متهم در پاسخ به نحوه عملکرد خود در کلاهبرداری‌ها گفت: با پوشیدن لباس خلبانی و تردد در محل کار افرادی که از قبل اغفال کرده بودم باعث ایجاد اعتماد کامل آن‌ها می‌شدم و با وعده‌های دروغین اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کردم.

باشگاه خبر نگاران، گفتنی است، متهم به منظور تحقیقات و احتمال کلاهبرداری‌های مشابه دیگر همچنان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :