قفل سه ساله تولید در اروند چرخ با همت قضایی و اجرایی گشوده شد+تصاویر

  • شناسه خبر: 63037
 قفل سه ساله تولید در اروند چرخ با همت قضایی و اجرایی گشوده شد+تصاویر

با حضور و پیگیری رئیس کل دادگستری استان کرمان و با همت مدیرکل گمرکات استان، سازمان بازرسی، مدیریت بانک کشاورزی و سایر مدیران مربوطه؛ قفل سه ساله در مسیر تولید مجموعه تولیدی اروند چرخ گشوده شد.

با حضور و پیگیری رئیس کل دادگستری استان کرمان و با همت مدیرکل گمرکات استان، سازمان بازرسی، مدیریت بانک کشاورزی و سایر مدیران مربوطه؛ قفل سه ساله در مسیر تولید مجموعه تولیدی اروند چرخ گشوده شد.

به گزارش روراستی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: با ترخیص این ماشین آلات و فعال شدن آنها در خط تولید کارخانه اروند چرخ، ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار رینگ در سال به ظرفیت فعلی آن افزوده می شود.

یدالله موحد ضمن بیان این مطلب که ارزش ریالی این ماشین آلات قریب ۱۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با راه اندازی این ماشین آلات ۱۲۰ اشتغال جدید در مجموعه اروند چرخ ایجاد می شود و تعداد کارگران این مجموعه از ۵۳۰ نفر به ۶۵۰ نفر افزایش می یابد.
مقام ارشد قضایی استان کرمان در ادمه از مزرعه ارز دیجیتال رفسنجان، نیروگاه برق منطقه ویژه اقتصادی و شرکت بین المللی تاپ اکو خاورمیانه نیز بازدید کرد.
شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید پررنگ‌تر ایفای نقش کند

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب اتاق بازرگانی باید به عنوان پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دولتی زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را فراهم کند، گفت: باید بر مبنای گفت و گوی سه جانبه بین مدیران تولید، مدیران حاکمیتی و دستگاه‌های نظارتی مباحث و مشکلات مطرح شده و بر اساس یک رویه واحد نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

یدالله موحد در حاشیه بازدید از گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به تشکیل مستمر جلسات ستاد استانی حمایت از اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: جلسات این در حقیقت یک گفت و گو است و تمامی اعضای این ستاد بر مبنای درک مشترک اهتمام می کنند که مشکلات اقتصادی استان و کشور را برطرف‌ نمایند.

وی به شرایط جنگ اقتصادی کنونی اشاره کرد و ادامه داد: فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی سربازان این جبهه هستند و همه باید دست به دست هم داده دهیم تا از این وضعیت عبور کنیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که تفسیر مدیران از قوانین و‌مقررات نباید مانع اجرای پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری شود، گفت: بخش اعظمی از ۳۷۰ پرونده حمایت قضایی از سرمایه گذاران و بخش تولید در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی بر اساس گفت و‌ گو، همکاری و تعامل سازنده در جلسات حل می شوند.

موحد به دستور ویژه ریاست قوه قضائیه بر بازدید از انبارهای گمرک، اموال تملیکی و … اشاره و عنوان کرد: در این راستا و بر اساس بازدید دادستان کرمان از انبار گمرک بم یک دستگاه سی اسکن پس ۱۰ سال ترخیص شده است و در روز جاری نیز قطعات شرکت اروند چرخ از انبار گمرک رفسنجان ترخیص و زمینه افزایش ۱۲۰ شغل در این مجموعه فراهم می شود.

وی در ادامه اظهارداشت: اتاق بازرگانی باید کارگزاران گمرکی مورد نیاز را تامین کند تا دستگاه ها بتوانند کار خود را بهتر دنبال کنند زیرا استان کرمان در حال صنعتی شدن است و باید به الزامات مورد نیاز این بخش توجه شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد:گفت و گو، همفکری، تعامل و اشتراک نظر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اروندچرخ رئیس کل دادگستری کرمان قوه قضاییه یدالله موحد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :