انتقال فرهنگ عاشورا به افراد بویژه جوانان موجب رشد و تعالی می شود

  • شناسه خبر: 6312
انتقال فرهنگ عاشورا به افراد بویژه جوانان موجب رشد و تعالی می شود

امام جمعه رفسنجان گفت : عزاداری های محرم باید معرفت افزایی داشته باشد و هر هیئت یک سخنران داشته باشد زیرا تعمیق فرهنگ عاشورا ضرورت است و موجب رشد آیندگان بویژه جوانان امروز می شود. به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : امام حسین (ع)اولین […]

امام جمعه رفسنجان گفت : عزاداری های محرم باید معرفت افزایی داشته باشد و هر هیئت یک سخنران داشته باشد زیرا تعمیق فرهنگ عاشورا ضرورت است و موجب رشد آیندگان بویژه جوانان امروز می شود.
به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : امام حسین (ع)اولین واجب را امر به معروف ونهی از منکر دانستند و در راه همین امر واجب جان خود را از دست دادند و لذا اگر آینده موفقی برای جوانان خود می خواهیم باید اهل این فریضه همگانی باشیم.
وی بیان داشت : در سال های دور روستاها آباد بود و برکت و نعمت فروانی در همه جا وجود داشت زیرا همه اهل امر به معروف بودند اما امروز این فریضه در بین ما کمرنگ شده است.
وی تربیت فرزند بر پدر و مادر واجب دانست و رسیدگی به باطن فرزندان از ظاهر آن ها واجب تر عنوان کرد و گفت : بنابراین نسبت به آینده معنوی آن ها باید بیشتر از آینده مادی رسیدگی کرد .
وی در ادامه افزود:روز 13آبان یادآور 36هزار دانش آموز بسیجی است که خون خود را در راه انقلاب ومملکت دادند ونوجوان 13ساله شهید حسین فهمیده سرلوحه والگوی تمام جوانان ما است.

برچسب ها:
نمازجمعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :