سه تیم قهرمان بازیهای فوتسال المپیاد کرمانیان شدند

  • شناسه خبر: 6332
سه تیم قهرمان بازیهای فوتسال المپیاد کرمانیان شدند

سرپرست و ناظر بازیهای فوتسال بانوان المپیاد کرمانیان گفت : بازیهای فوتسال بانوان المپیاد کرمانیان از روز جمعه به مدت سه روز به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد و در این رقابتها تیمهای منوجان، سیرجان و بم قهرمان این دوره از مسابقات شدند. عاطفه رضایی در گفتگو با خبرنگار روراستی افزود : این تیمها از […]

سرپرست و ناظر بازیهای فوتسال بانوان المپیاد کرمانیان گفت : بازیهای فوتسال بانوان المپیاد کرمانیان از روز جمعه به مدت سه روز به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد و در این رقابتها تیمهای منوجان، سیرجان و بم قهرمان این دوره از مسابقات شدند.
عاطفه رضایی در گفتگو با خبرنگار روراستی افزود : این تیمها از شهرستانهای زرند، بم، رفسنجان، سیرجان، کرمان، منوجان، و شرکت کرده بودند.
وی افزود : در صبح روز جمعه بازیهای بین تیم های زرند و بم نتیجه 6 بر 1 به نفع بم و نتیجه بازی های بین تیمهای رفسنجان و سیرجان 3 بر 1 به نفع سیرجان خاتمه یافت.
رضایی تصریح کرد : در بازیهای عصر روز جمعه نیز تیمهای زرند و کرمان و نیز سیرجان و منوجان به مصاف هم رفتند و در این دوره از مسابقات تیم زرند با نتیجه 2 بر1و منوجان با نتیجه 3 بر 1 پیروز میدان شدند.
وی با اشاره به اینکه در روز شنبه نیز این رقابتها ادامه داشت گفت : در این بازی ها تیمهای رفسنجان و منوجان و تیمهای کرمان و بم به رقابت پرداختند که بم با نتیجه4 بر صفر و منوجان نتیجه 5 برصفر مسابقه را بردند.
عاطفه رضایی خاطرنشان کرد : در این روز تیمهای کرمان و رفسنجان حذف شدند و چهار تیم منوجان و زرند، سیرجان و بم به رقابت پرداختند و که در این بازی ها منوجان و سیرجان با نتایج 7 بر صفر و 4 بر 2 حریفان خود را شکست دادند و به فینال راه یافتند.
سرپرست و ناظر بازیهای فوتسال بانوان المپیاد کرمانیان خاطرنشان کرد : در روز یکشنبه آخرین رقابتها به صورت رده بندی بین تیمهای بم و زرند با نتیجه 3 بر صفر به نفع بم و نیز بین تیمهای منوجان و زرند با نتیجه 4 بر 1 به نفع منوجان انجام شد .
رضایی افزود : در رقابتهای این سه روز تیمهای منوجان، سیرجان و بم اول تا سوم و حائز مدال طلا، نقره و برنز شدند .
وی تصریح کرد : دو بازیکن به نامهای فاطمه عزیزیان از بم با 7 گُل و فریده رهی از منوجان با 10 گُل بیشترین گُلها را به نفع تیم خود به ثمر رساندند.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، فوتسال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :