برترین های مسابقات کاراته المپیاد کرمانیان مشخص شدند

  • شناسه خبر: 6336
برترین های مسابقات کاراته المپیاد کرمانیان مشخص شدند

مسئول برگزاری مسابقات کاراته المپیاد کرمانیان گفت : برترین های مسابقات کاراته بانوان المپیاد ورزش کرمانیان که از شهرستانهای کرمان، بم، نرماشیر، کهنوج، سیرجان، شهربابک، بافت، زرند و راور شرکت کرده بودند مشخص شدند. به گزارش خبرنگار روراستی فاطمه رحمانیان افزود زهراالسادات حسینی از کرمان گروه الف، مهسارشیدی از نرماشیر ، فاطمه اباذری از بافت […]

مسئول برگزاری مسابقات کاراته المپیاد کرمانیان گفت : برترین های مسابقات کاراته بانوان المپیاد ورزش کرمانیان که از شهرستانهای کرمان، بم، نرماشیر، کهنوج، سیرجان، شهربابک، بافت، زرند و راور شرکت کرده بودند مشخص شدند.
به گزارش خبرنگار روراستی فاطمه رحمانیان افزود زهراالسادات حسینی از کرمان گروه الف، مهسارشیدی از نرماشیر ، فاطمه اباذری از بافت و عرفانه هوتی از کهنوج در کاتا انفرادی رده سنی نوجوانان به ترتیب اول تا چهارم شدند.
وی تصریح کرد : فاطمه سیدی از کرمان گروه الف، ژینوس محسنی مقدم از کرمان گروه ب، فاطمه حیدری از سیرجان و زهرا شجاعی از شهربابک به عنوان نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند
وی با اشاره به برگزاری مسابقات یک روزه مسابقات کاراته بانوان المپیاد کرمانیان افزود : این رقابت ها با حضور بیش از ۱11 کاراته کا از ۱۰ شهرستان استان کرمان در دو شته کاتا و کومیته در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در سالن ورزشی انقلاب رفسنجان برگزار شد.
رحمانیان یادآور شد : در رشته کومیته ، شهرستان رفسنجان با دریافت ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز اول شد.
وی خاطرنشان کرد : شهرستان کرمان گروه الف نیز با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۱ برنز دوم و شهرستان سیرجان با ۲ طلا، ۱ نقره و ۴ برنز سوم شدند.
رحمانیان افزود: نفرات برتر این مسابقات به المپیاد ایرانیان اعزام می شوند.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، کاراته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :