روراستی گزارش می دهد:

کیش و مات نماینده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان

  • شناسه خبر: 63373
کیش و مات نماینده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان

دیدار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) با حجت الاسلام جلالی روز شنبه برگزار شد و دانشجویان سوالات خود را از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس پرسیدند.

دیدار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) با حجت الاسلام جلالی روز شنبه برگزار شد و دانشجویان سوالات خود را از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس پرسیدند.

به گزارش روراستی، دیدار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) با حجت الاسلام جلالی روز شنبه برگزار شد و دانشجویان سوالات خود را از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس پرسیدند.

در این جلسه سوالاتی از جمله دریافت خودرو ۲۰۷ توسط نماینده به عنوان پاداش از مس مطرح شد که نماینده به صراحت آن را رد.

تغییر در مدیران شرکت مس، شفافیت مالی در خصوص حق آلایندگی ها و عدم شفافیت در باشگاه مس مطرح شد و صحبت از لیست ۹۰ نفره مس که پاداش دریافت می کنند به میان آمد.

در خصوص آزمون استخدامی شرکت مس، شفافیت مالی و خصوصی یا دولتی بودن شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع ملی مس ایران و پاداش های مدیران عامل دیگر مطالبه دانشجویان بود و اینکه پیگیری برای ساخت بیمارستان به کجا رسیده نیز در خلال سوالات مطرح شد.

یکی از دانشجویان که ادعا داشت برای نماینده تبلیغ کرده، هم در جلسه حضور داشت و در خصوص راه آهن، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و اختلافات نماینده با شهردار همچنین در بحث انتقادات از جاده نوق، داوران و چاه آب شمس آباد و اینکه آیا اعتبار جاده داوران کفاف آن را می دهد، مطالبی مطرح کرد.

انتقاد دانشجوی دختر از نماینده مبنی بر اینکه هفت سال همسرش در آزمون مس شرکت می کند و قبول نمی شود نکته دیگری بود که در این جلسه به آن پرداخته شد، این دانشجو از قول بومی سازی شدن نیرو در مس یاد کرد که در زمان انتخابات نسبت به آن از سوی آقای جلالی تأکید شده بود و معتقد بود این قول عملیاتی نشده است.

ادغام دانشگاه نرجس سوال دیگری بود و دانشجوی دیگری گفت: یک سری حرف ها بعضی جاها می زنید بعد منکر می شوید؛ در بحث انتصابات مطالبات رهبری رعایت نشده، اما این دانشجو اشاره هم داشت که در بحث استانی، دخالت نماینده جای تشکر دارد که حرکت انقلابی انجام داد. همچنین در ادامه اضافه کرد: در انتصابات، از بدنه افراد نزدیک به شما انجام شده و این موضوع را هم عنوان کرد که دود منازعات بین نمایندگان به چشم مردم می رود.

دانشجوی دیگری از دانشگاه امام صادق (ع) که اهل رفسنجان است هم به بحث شفافیت پرداخت که از شعارهای انتخاباتی آقای جلالی بود و موجب شد اعتماد مردم را جلب کند.

وی با ذکر این سوال که آیا شفافیتی که مدنظرتان بود عملیاتی شده، در خصوص  ۲۷۶ تذکر و ۲۰۷ سوالی که آقای جلالی در مجلس داشتند پرسید که در چند یک از اینها خودشان طراح بودند.

مواردی هم در بحث جوانی جمعیت، سفر نماینده به کربلا، دخالت در کارهای اجرایی شهرستان، هم مطرح شد.

جولان مدیران اصلاح طلب مورد دیگری بود که دانشجویان به آن پرداختند و سیاست دوگانه جلالی در انتصاب مدیران اصلاح طلب در مس ازجمله احمدی در همین رابطه ذکر شد.

انتصاب ریاست دانشگاه علوم پزشکی و حواشی که پیرامون استقرار دفتر نماینده در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده هم دیگر مطلب مطرح شده از سوی دانشجویان بود.

اما حجت الاسلام جلالی در این نشست به برخی سوالات جواب داد و از پاسخگویی به برخی سوالات طفره رفت و برخی را توجیه کرد.

تناقض گویی در پاسخ به برخی سوالات از سوی نماینده هم جای درنگ داشت، اما پاسخ شفاف به برخی سوالات هم جای تشکر داشت.

این جلسه در حالی برگزار شد که به گفته دانشجویان، ۶ ماه پیگیر این نشست بودند و در خلال نشست هم نماینده مرتب سخن از رفتن به میان می آورد، که ناشی از ناتوانی در تحمل جو حاکم بود.

نکته مهمی که در این نشست به اثبات رسید، تیزبینی قشر فرهیخته دانشجو نسبت به عملکرد نماینده بود که در زمینه های مختلف به آن پرداخته شد و نشان می دهد نماینده زیر ذره بین است و باید خود را برای پاسخگویی به مردمی که به او رای داده و نداده اند، هم آماده کند.

پایان بخش اول/

برچسب ها:
بسیج دانشجویی پرسش و پاسخ حجت الاسلام جلالی دانشجویان دانشگاه ولیعصر نماینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Ali

    مشروح جلسه مهمه نه تحلیل شما از مجموع آن این چه مدل خبرنگاری و رسالت شغلی شماست؟ این فرد در مورد حضور نفر اول ستادش به عنوان مشاور مدیر مجتمع مس و الانم به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی (زیر مجموعه مس) و گند کاری هایی که داره میکنه و بزرگ نمایی های کار های یومیه اون شخص باید حتما جواب گو بشه قشنگ دارن اماده اش میکنن واسه آینده این خودش مصداق کثافت کاری سیاسی با پول خلق الله است

    علي

    لطفا مشروح دیدار را منتشر کنید. باید جالب باشه خصوصا مطالب دانشجویان

    Ali

    با سلام؛ در موضوع انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، متاسفانه نماینده این شهرستان خوب عمل نکرد و نمره مردودی کسب کرد. همینطور انتخاب فرماندار نیز کاملا غلط بود

    رضا

    ایادر این جلسه پرسش وپاسخ جلالی مات شد یا خیر