رقابت های جودو المپیاد کرمانیان پایان یافت

  • شناسه خبر: 6339
رقابت های جودو المپیاد کرمانیان پایان یافت

مسئول فنی مسابقات جودو بانوان المپیاد کرمانیان که به مدت یک روز در سالن ورزشی عدالت رفسنجان برگزار شد گفت : شهرستان سیرجان فاتح رقابت های جودو در بخش نونهالان و نوجوانان شد. به گزارش خبرنگار روراستی سمانه السادات طباطبایی افزود : جودوکاران استان کرمان در رقابتی نفسگیر به کار خود پایان دادند و این […]

مسئول فنی مسابقات جودو بانوان المپیاد کرمانیان که به مدت یک روز در سالن ورزشی عدالت رفسنجان برگزار شد گفت : شهرستان سیرجان فاتح رقابت های جودو در بخش نونهالان و نوجوانان شد.
به گزارش خبرنگار روراستی سمانه السادات طباطبایی افزود : جودوکاران استان کرمان در رقابتی نفسگیر به کار خود پایان دادند و این مسابقات جودو نونهالان و نوجوانان استان کرمان که در سالن ورزشی عدالت شهرستان رفسنجان برگزار شد در رده سنی نونهالان شهرستان های سیرجان، زرند و کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی هم چنین از برتری شهرستان سیرجان در رده سنی نوجوانان خبر داد و افزود : شهرستان زرند با کسب تنها ۳ مدال طلا به مقام دوم دست یافت و شهرستان رفسنجان سوم شد.
سمانه السادات طباطبایی تصریح کرد : مسابقات جودو دختران با حضور بیش از ۷۰ جودوکار دررفسنجان آغاز شده بود مسابقات جودو المپیاد ورزشی کرمانیان در بخش بانوان روز جمعه در رفسنجان به کار خود پایان داد.
وی خاطرنشان کرد : در این سری از رقابت ها در رده سنی نونهالان تیم سیرجان اول شد و تیم های زرند، کرمان، شهربابک، رفسنجان ، فاریاب و کهنوج دوم تا هفتم شدند.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان، جودو
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :