مسابقات والیبال المپیاد کرمانیان در رفسنجان پایان یافت

  • شناسه خبر: 6341
مسابقات والیبال المپیاد کرمانیان در رفسنجان پایان یافت

مسابقات والیبال المپیاد کرمانیان در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شد به گزارش خبرنگار روراستی مسابقات والیبال المپیاد کرمانیان از روز جمعه در محل سالن والیبال ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شد و در روز یک شنبه پایان یافت. و تاکنون سه بازی به پایان رسیده و بازی چهارم در حال انجام است. محبوبه شهنازی عضو کمیته […]

مسابقات والیبال المپیاد کرمانیان در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شد
به گزارش خبرنگار روراستی مسابقات والیبال المپیاد کرمانیان از روز جمعه در محل سالن والیبال ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شد و در روز یک شنبه پایان یافت.
و تاکنون سه بازی به پایان رسیده و بازی چهارم در حال انجام است.
محبوبه شهنازی عضو کمیته استعدادیابی هیئت والیبال استان کرمان اظهار داشت: در روز اول چهار بازی انجام شد و کرمان، سیرجان و رفسنجان به ترتیب از ابتدای آغاز مسابقات با تیم‌های جیرفت، راور و بافت به رقابت پرداختند و موفق به اتمام بازی به نفع خود شدند.
وی با بیان اینکه رقابت بین دو تیم شهربابک و کهنوج در عصر روز جمعه انجام شد افزود : در روز دوم این رقابتها تیم ‌های کهنوج، راور، بافت و جیرفت از دور رقابت‌های والیبال المپیاد کرمانیان حذف شدند.
محبوبه شهنازی ادامه داد : در ابتدای روز دوم دو تیم کهنوج و راور مسابقه داشتند که تیم راور حاضر نشد و کهنوج با دو بازی و یک برد فنی این مسابقات را ترک کرد.
وی تصریح کرد : مسابقات والیبال بانواندر همین روز با انجام دو بازی بین تیم های رفسنجان با شهربابک وسیرجان با کرمان ادامه یافت و سیرجان و شهربابک به مرحله پایانی رقابت های والیبال المپیاد کرمانیان راه یافتند.
شهنازی خاطرنشان کرد : این دو بازی برای انتخابی فینال و رده بندی انجام شد که سرانجام شهربابک وسیرجان به مرحله فینال راه یافتند و دوتیم رفسنجان وکرمان در دیدار رده بندی به رقابت می پردازند.
رقابت‌های والیبال بانوان المپیاد کرمانیان روز یکشنبه با قهرمانی تیم سیرجان و دومی شهربابک به پایان رسید، تیم‌های کرمان و رفسنجان به ترتیب سوم و چهارم شدند.
گفتنی است : آیین اختتامیه این رقابت‌ها با حضور فرماندار رفسنجان و رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان ظهر روز یکشنبه در سالن تختی برگزار شد.
در این اختتامیه در رشته والیبال تیم ‌های سیرجان، شهربابک و کرمان مدال‌های طلا، نقره و برنز خود را دریافت کردند و تیم‌های فوتسال منوجان، سیرجان و بم نیز مدال‌های طلا، نقره و برنز دریافت کردند.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،والیبال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :