90 درصد قطعات پاركينگ طبقاتي رفسنجان نصب شده است

  • شناسه خبر: 6347
90 درصد قطعات پاركينگ طبقاتي رفسنجان نصب شده است

صبح امروز جمعی از مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، شهردار، امام جمعه، فرمانده مقاومت بسیج، رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)، دادستان، رئیس اطلاعات، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، جمعی دیگر از مسئولین و خبرنگاران از چند پروژه در حال اجرای شهرداری رفسنجان بازدید کردند. به گزارش خبرنگار روراستی مهندس فتحیان شهردار منطقه دو رفسنجان گفت […]

صبح امروز جمعی از مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، شهردار، امام جمعه، فرمانده مقاومت بسیج، رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)، دادستان، رئیس اطلاعات، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، جمعی دیگر از مسئولین و خبرنگاران از چند پروژه در حال اجرای شهرداری رفسنجان بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار روراستی مهندس فتحیان شهردار منطقه دو رفسنجان گفت : با همکاری شركت دسیمان که چند پروژه پاركينگ طبقاتي در چند نقطه از تهران را ساخته است ، پارکینگ طبقاتی رفسنجان نیز در حال ساخت است  وتا کنون بیش از 90 درصد قطعات آن نصب شده و مراحل پایانی را طی می کند.
وی تصریح کرد : این پارکینگ در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع در حال ساخت است که سه هزار متر مربع به پارکینگ اختصاص دارد و هزار متر مربع دیگر نیز به احداث واحدهای اداری، تجاری، رستوران و سینما روباز تخصیص یافته است.
فتحیان با اشاره به ظرفیت پارک 550 واحد دستگاه خوردو در این پارکینگ گفت : تا پایان سال این پروژه عظیم به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد : جهت مقاوم سازی نیز دیوار برشی احداث شده تا در مقابل امواج زلزله مقاوم باشد ضمن اینکه این پارکینگ طبقاتی از سوی خیابان شهید چمران ورودی است و از طرف خیابان حافظ نیز خروجی است
شهردار منطقه دو رفسنجان خاطرنشان کرد : برای هر متر مربع 310 هزار تومان هزینه شده و در مجموع 50 میلیارد ریال اعتبار به کار رفته است و نیز دو آسانسور 8 نفره در این پروژه طراحی شده که یکی در قسمت تجاری و دیگری در قسمت خیابان شهید چمران نصب خواهد شد.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، پارکینگ طبقاتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :