یادداشت؛

پروژه جدید «زبل خان»/عبور از جلالی بدون توقف!

  • شناسه خبر: 63557
پروژه جدید «زبل خان»/عبور از جلالی بدون توقف!

طی این سالها دست های پنهانی در شهرستان رفسنجان در اکثر امور دخالت داشته و دارند که با نام یک طیف خاص اما با همه طوایف نشست و برخاست می کنند تا ماهی خود را صید نمایند.

طی این سالها دست های پنهانی در شهرستان رفسنجان در اکثر امور دخالت داشته و دارند که با نام یک طیف خاص اما با همه طوایف نشست و برخاست می کنند تا ماهی خود را صید نمایند.

به گزارش روراستی، شهرستان رفسنجان از زمان های بسیار دور درگیر جناح بازی اصلاح طلب و اصولگرا بوده و هست، که البته در کل کشور هم این موضوع وجود دارد، اما در یک شهر کوچک مثل رفسنجان اگر بخواهیم میانگین بگیریم، جناح بازی از کل کشور هم بیشتر است.

 افراد خوبی هم در بین دو جناح هستند که برای شهرستان مفید بوده و خدمات ارزنده ای برای شهرستان انجام داده اند.

اما در بین شخصیت های معروفی که از هر دو جناح در رفسنجان داریم، یک نفر هست که با هر دو این جناح ها می نشیند و ماهی خود را با نابود کردن مدیران انقلابی، نخبگان و دلسوزان نظام صید می کند.شخصی که در حال حاضر هیچ منصبی هم ندارد، اما او را در صف اول جلسات می بینیم و هر بار هم پروژه های سیاسی کاری که در رفسنجان رقم می خورد(تفرقه بینداز و حکومت کن)، یک رد پای او به چشم می خورد.

اخیرا سنگ بنای پروژه جدیدی توسط “زبل خان” کلید خورده که به صراحت می توان آن را «عبور از جلالی» نامگذاری کرد، چون آن چه که برآیند رفتار اصولگراهای سنتی با نماینده مجلس نشان می دهد، آن ها مدعی هستند که آقای نماینده انتظارات شان را برآورده نکرده و از همین الان به فکر مجلس آینده افتادند و تریبون های شهرستان در ایام مهم را در اختیار افراد مدنظر خود قرار می دهند که از همین الان افکار عمومی را درگیر کرده و فرد موردنظرشان را مطرح کنند تا بتوانند به اهداف سیاسی خود برسند، کمااینکه مشابه آن را طی سال های نه چندان دور در جریان انتخابات ها از سخنرانی در نماز عید و اقامه نماز باران و… داشتیم.

به نظر می رسد زبل خان، تا زمانی که نفس می کشد قصد بازنشستگی از سیاست بازی های خود را ندارد و می خواهد همچنان صیاد بماند و در پی رسیدن به اهدافی که هیچ یک از آن به نفع مردم نیست، دست و پا بزند.

بنابراین ضرورت دارد سیاسیون شهر به جای تمکین به پروژه های شکست خورده چنین افرادی، ضمن اینکه اجازه جولان دادن به آن ها را نمی دهند، به فکر گره گشایی از کار مردم باشند که فردای قیامت در برابر مسؤولیت هایی که بر عهده دارند باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
اصلاح طلب اصولگرا زبل خان سیاسی بازی نماینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مادر

    الان ما که مثلاً نفهمیدیم، مخصوصا عکس زبل خان اصلا شبیه نیست😁😁😁