عظمت 13 آبان را با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان نشان دهیم

  • شناسه خبر: 6363
عظمت 13 آبان را با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان نشان دهیم

امام جمعه رفسنجان گفت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بازداشت و تبعید امام به ترکیه در سال 43 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و با روز عاشورا مقارن شده که باید با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان بر عظمت آن افزود. به گزارش روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه […]

امام جمعه رفسنجان گفت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بازداشت و تبعید امام به ترکیه در سال 43 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و با روز عاشورا مقارن شده که باید با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان بر عظمت آن افزود.
به گزارش روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان با تسلیت ایام محرم گفت: برای برنامه‌هایی که متعلق به امام حسین (ع) است باید هرچه بهتر وارد صحنه شویم و برنامه‌ریزی برای کیفیت بهتر مراسم آن حضرت صورت گیرد.
وی ادامه داد: کارهای فرهنگی معنوی باید با برنامه باشد به طور مثال دعای عرفه در سال‌های نه چندان دور در چند نقطه از شهر به صورت پراکنده برگزار می‌شد اما با برنامه‌ریز‌ی‌هایی که انجام شد امروز به صورت متمرکز با حضور ده‌ها هزار نفر در محل مصلا برگزار می‌شود.
امام جمعه رفسنجان افزود: جمع‌خوانی قرآن کریم که مورد تایید نیز واقع شده حاصل همین برنامه‌ریزی و هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه است که برای عزاداری عصر تاسوعا که پخش تلویزیونی دارد هم باید همین‌گونه برنامه‌ریزی کرد.
وی اظهار کرد: 13 آبان هم یوم‌الله و مناسبت‌های مختلفی اعم از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بازداشت و تبعید امام به ترکیه در سال 43 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و با روز عاشورا مقارن شده که باید با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان بر عظمت آن افزود.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: بیانیه روز 13 آبان بعد از نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع قرائت می‌شود.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان 13 آبان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :