ربیعی: نباید در خواب بازی قبلی باقی بمانیم/با تیم دونده ای بازی داریم

  • شناسه خبر: 63783
ربیعی: نباید در خواب بازی قبلی باقی بمانیم/با تیم دونده ای بازی داریم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: نکته قابل اعتنا که می‌تواند ما را اذیت کند این است که اگر تیم و بازیکنان و همه در خواب بازی قبلی باقی بمانیم قطعا در بازی فردا اذیت خواهیم شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: نکته قابل اعتنا که می‌تواند ما را اذیت کند این است که اگر تیم و بازیکنان و همه در خواب بازی قبلی باقی بمانیم قطعا در بازی فردا اذیت خواهیم شد.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: یکی از بازی‌های مهم و سخت ما در آخرین ایستگاه نیم فصل لیگ برتر است تیم پیکان را می‌شناسم تیم بسیار خوب، جوان و دونده همراه با بازیکنان بسیار زبده است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: بچه‌های ما هم بعد از بازی مقابل استقلال بیشتر تایم را مشغول ریکاوری بودند برای اینکه باید بر می‌گشتیم به اینجا و برای بازی مقابل پیکان آماده می‌شدیم، بازی فردا قطعا بازی خوبی خواهد بود از لحاظ کیفیت فنی به دلیل کیفیتی که هر دو تا تیم دارند نوید این را می‌دهد که یک بازی خوب از لحاظ فنی خواهد بود و در کنار این انشاءالله شاهد موفقیت تیم باشیم.

وی در خصوص تضییع حق مس در مقابل استقلال عنوان کرد: بازی دیگر گذشته و مال فعل گذشته است، چه اتفاقاتی که می‌تواند اتفاقات داوری باشد و چه عملکرد و کیفیت از بازی تیم، به نظر خودم در بازی مقابل استقلال چون بازی بازتاب بیشتر داشت کیفیت تیم ما دیده شد ولی امسال مس رفسنجان مخصوصا در ۱۰ هفته متوالی توانسته کیفیت خود را به خوبی نشان دهد.

ربیعی ادامه داد: بازی ما مقابل پرسپولیس، گل‌گهر و استقلال، صنعت نفت، ذوب آهن و تراکتور همه اینها بازی‌های خیلی خوبی بود که از لحاظ فنی صورت گرفته، مسیری را دنبال می‌کنیم قطعا ایراداتی داریم مهم این است که اول این مسیر را حفظ کنیم و در جای دیگری بتوانیم به تکامل بهتری برسیم.

وی گفت: نکته قابل اعتنا که می‌تواند ما را اذیت کند این است که اگر تیم و بازیکنان و همه در خواب بازی قبلی باقی بمانیم قطعا در بازی فردا اذیت خواهیم شد و این یکی از بزرگترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های من خواهد بود ولی مطمئن هستم که با تجربه‌ای که از بچه‌ها سراغ دارم و با تدبیری که باید بیندیشیم در برابر تیم دونده و خوب پیکان باید بتوانیم یک بازی هوشمندانه انجام دهیم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مهدی کیانی را به دلیل مصدومیت نداریم ولی نسبتا مابقی بازیکنان را تا حدودی در مسیر خودمان داریم چند تا بازیکن مصدوم ما هم اکثریت فصل را نبودند مثل محمدحسین کریم‌زاده که از هفت تا هشت هفته پایانی فصل گذشته مصدوم بود الان چند وقت هست می‌آید و جلوی صنعت نفت هم بازی کرد و دارد تمریناتش را انجام می‌دهد، قائم اسلام‌خواه نسبتا به تمرینات گروهی اضافه شده و این ریتم ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :