با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد؛

برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی رفسنجان

  • شناسه خبر: 63909
برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی رفسنجان

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: تأمین امنیت و حفظ امنیت اسلامی مسأله مهمی در کشور است که رهبری به آن به عنوان اساسی‌ترین کار نیروی انتظامی یاد کردند و از نیروی انتظامی به‌عنوان مظهر اقتدار ملی نام بردند.

وی تصریح کرد: امنیت در جامعه در حد مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی باید حفظ شود و در کنار آن اقتدار ملی هم باید حفظ شود که این دو در کنار هم معنا پیدا می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مأموریت اصلی که بر عهده نیروی انتظامی‌ست، تأمین امنیت پایدار است، نه مقطعی، نیاز به یک سری مؤلفه‌ها در بحث امنیت هست که اگر نباشند امنیت پایدار ایجاد نخواهد شد؛ خلأهای قانونی دست نیروهای امنیتی را می‌بندد و برخورد قاطع با عوامل ناامنی که مسئولان قضایی در اجرای قانون باید قاطع عمل کنند، دیگر عامل تأمین امنیت پایدار است.

وی اذعان کرد: در رفسنجان از نظر ترکیب جمعیتی مشکلات جدی داریم، ما آدم‌های بی‌هویتی در شهرستان داریم که می‌توانند هر جرمی را مرتکب شوند و هیچ ردپایی هم از خودشان باقی نگذارند. اگر بخواهیم مشکلات امنیتی و …جامعه حل شود باید این موضوع حل شود و رفسنجان در مقابل شهرهای استان در این زمینه متفاوت است.

عسکری ادامه داد: میزان رضایتمندی مردم در بعضی زمینه‌ها باید تقویت شود و از حدی که الان هست به حدنصاب و ترازی برسد که جامعه بپذیرد.

در این مراسم اکبر نجفی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی رفسنجان معرفی و از زحمات محمد مهدی کریم فرمانده سابق و محمد جواد آرامون سرپرست این نیرو تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امنیت تکریم و معارفه فرمانده انتظامی رفسنجان نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :