سرمربی فولاد خوزستان:

نکونام: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود

  • شناسه خبر: 64474
نکونام: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است و می‌دانیم با چه برنامه و ایده‌ای باید بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی مقابل مس رفسنجان گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است و می‌دانیم با چه برنامه و ایده‌ای باید بازی کنیم.

به گزارش روراستی، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در مورد بازی فردا از تیم خوب مس رفسنجان شناخت کافی داریم بازی‌هایی که انجام دادند و نقاط قوت و ضعف‌شان را توانستیم شناسایی کنیم مخصوصا در بخش هجومی خیلی خوب و عالی کار کردند و با توجه به برنامه‌ریزی که از سه سال قبل برای حضور در لیگ برتر داشتند و ثباتی که در برنامه‌ریزی دارند و کاری که انجام می‌دهند و هزینه‌ای که برای باشگاه و تیم انجام می‌دهند، قابل احترام هستند و امیدواریم همین‌ روند را ادامه دهند و موفق باشند.

وی ادامه داد: در بحث فنی، مس رفسنجان موقعی که بازی مستقیم انجام می‌دهد، نفرات جلویی‌شان بازیکنان خطرناکی هستند باید بتوانیم نفرات جلویی این تیم را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم از نقاط ضعف‌هایی که شناسایی کردیم بتوانیم به تیم حریف ضربه بزنیم.

نکونام افزود: بازی سختی برای هر دو تیم است و می‌دانیم با چه برنامه و ایده‌ای باید بازی کنیم.قطعا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود و امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب بتوانیم با دست پر از سرچشمه برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: باعث ناراحتی‌ست که تیم مس رفسنجان با این امکانات و این بستری که فراهم کردند استادیوم‌شان آماده نشده و نمی‌توانند در شهر خودشان میزبان باشند و امیدوارم این مشکل هم زودتر حل شود که با خیال راحت و میزبانی بهتر در خدمت تیم‌های دیگر باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جواد نکونام رفسنجان، روراستی، فوتبال، مس سرمربی تیم فولاد خوزستان فوتبال مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :