عبور از قرارگاه خاک، سید حمید میرافضلی هم او که پا برهنه بود

  • شناسه خبر: 6457
عبور از قرارگاه خاک، سید حمید میرافضلی هم او که پا برهنه بود

سید حمید یکی از هزاران شهید شاهدی است که یادآور روزهای نبرد تن و تانک است و تابلوی هشت فصل عشق و عاشقی مردان مرد در جهان و عالم هستی باالاخص رزمندگان لشکر 41 ثارالله است. کره خاک همان که در بستر و پستوهای فکر و ذهن هوشنگ از آن بعنوان قرارگاه عبور اجباری خاک […]

سید حمید یکی از هزاران شهید شاهدی است که یادآور روزهای نبرد تن و تانک است و تابلوی هشت فصل عشق و عاشقی مردان مرد در جهان و عالم هستی باالاخص رزمندگان لشکر 41 ثارالله است.
کره خاک همان که در بستر و پستوهای فکر و ذهن هوشنگ از آن بعنوان قرارگاه عبور اجباری خاک یاد می شود با حضور و هبوط افضلی ها با ارواح بزرگشان يک ذره از عالم هستی است. قرارگاه خاک با وجود آنان مرزي ندارد، اما بي نهايت نيست زیرا شهدا در عندربهم یرزقون بر عالم هستی احاطه دارند و جسمشان مایه سکون قرارگاه خاک و امنیت آن شده است. سید پا برهنه گفت ساکنان قرارگاه خاک بايد به این فکر کنند روي خاکی راه مي روند که با بودن مزار شهدا در جای جای آن با هيچ خطری مواجه نخواهند شد اما روزی فرصت و زمان ماندن آنها در قرارگاه خاک به پایان خواهد رسید و در یوم الحسرت در حالی که شهدا با پیکر و بدنهای پاره پاره ایستاده اند به حساب روزها و سالهای زندگی راحتشان که با خون شهیدان بیمه شده است رسیدگی خواهد شد.

 میر افضلی گفت مطمئن باشید با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و مرجعیت شیعه، ایران اسلامی از پیچ خطرناک تاریخ عبور خواهد کرد و آنان که با ولایت تقابل و دشمنی می کنند از اسلام شناختي ندارند. دانش آنان از اسلام بسيار، بسيار محدود است، بنابر اين بايد از سرزنش آيندگان براي گفته ها امروزشان هراسناک باشند.

سید حمید گفت من مطمئن هستم که آینده از آن اسلام و مسلمانان است او گفت با محاسبات عادی و سر انگشتی و اتفاقاتی مانند بیداری اسلامی می توان به این مهم رسید. سید گفت تا همين سی و اندی سال پيش، هيچ انقلابی خارج از اردوگاه نظام سلطه و با نظر و خواست آنان نديده بوديم. در حال حاضر مطمئن هستيم که هسته های انقلابی بسياري در جهان وجود دارد و قطعا مستضعفین وارث قرارگاه خاک هستند.

حمید می گفت و می گفت و من با ذرات وجود بی مقدارم محو گفته های او شده بودم که…بر شانه ام زد و گفت برادر کجایی؟؟؟ و اینگونه وصل هوشنگ با پا برهنه ی عالم بی انتهای هستی به فراق انجامید.

هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
رفسنجان روراستی سید حمید میرافضلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :